Hitti vai huti

• Perinteinen foorumipeli, postaaja linkittää youtubesta kappaleen, ja seuraava postaaja arvostelee, onko tämä hitti/huti, ja laittaa oman kipaleensa alle. Sääntönä, että pitää olla 3 viestiä välissä, ennenkuin saa postata uudelleen.

Aloitetaan tietysti Irwinillä.

EDIT: Viestisääntöä muokattu

• 2/5 -> Huti. Perusteluja en nyt saa muotoiltua oikein sanoiksi mutta meh.

• sanois 2/5 huti koska ei minun makuun mutta kuitenkin laitan seuraavn biisin ja se on tietenkin Hey Brother

• Bannattu

Kyllä nyt meni huti ja tietenkin Popedalla jatkuu.

• Hit.. Ei kyl se just kallistuu hutiin. Ei ole Popeda meikäläisen lemppareita vaikka niiltä muutamia hyviä kipaleita löytyykin.

• Ehdoton hitti! Nightwish on yks ehdoton lempparini!

• Jaa jaa... tää on paha!

Juuri nyt ei kolahda sitten yhtään.. mutta asia ei ole näin yksinkertainen. Kun mittarissa on yli 30.

Jonnin valintaa kuunnellessa kuitenkin välähteli tunneflashbackejä omasta nuoruudesta ja sen pohjalta mun on pakko sanoa että: Hitti!

Olisin nuorena kuunnellut, näin ollen valitsen kappaleen omasta nuoruudesta ja samasta genrestä. Tässä teille klassikko vuosien takaa.. oi niitä... oi niitä aikoja! 8-)

• Ihan hyvä, vaikkei olekaan todellakaan omaa makua. Varmaan omassa lajissan oikein hyvä, ja Eminem on yks parhaista (ja ainoista) valkoisista jotka on menestyny. Sanosin että Huti, kuitenkin vain johtuen omasta mieltymyksestä.

Oma musiikkimaku on enemmän suomirokkia/poppia ja kevyttä metallia. Jonkin verran myös ulkolaisia "klassikkokipaleita".

Omana kappaleena otin jotain vähän raskaampaa, enkä suomalaista kuten yleensä:

• Bannattu

Sabaton on Ruotsista, mutta kyllä on hitti kyseessä, ja jatkuu.

• Ei vedä vertoja alkuperäiselle, mutta ihan hyvä, hitti.

• Pakko sanoa ettei ihan ole sitä mitä normaalisti kuuntelen, mutta kuuntelin silti ja kait tälle pakko antaa Hitti :)

• Hitti pidän David Guettasta ja tuo biisi tuo mieleen css kun jossain mapeissa soinut siellä.

• hyvä, mutta ei vedä vertoja tälle! hitti.

• Eihän tolle voi antaa kuin hittiä. 😂👌

Siinä teille aitoa kultaa.

• Bannattu

Täys hu.. HITTI!

Huom: Se on parodia eikä se alkuperäinen!

• Err.... Parodia joka ei naurattanut. Huti =/

Vähän pelimusiikkia

• Mielenkiintoinen... en osaa oikein sanoa kumpaa tää olisi. Hitti vai huti, mutta taitaa kallistua enemmän Hitin puolelle.

• Sanoisin täysi HUTI koska ei ole minun maakuuni.💩

Ja tämä on youtube:sta koska kuuntelen päivittäin vloggareita pelaajia,

tmä on aitoa kultaa sitten (ja YouTubesta otettu vloggarilta

• Huti. Sitten tässä tällainen. Voin jo arvata minkä palautteen saan.

• Nyt on kyllä pakko sanoa Huti.

Mun mielestä hauska:

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata

Looks like your connection to Maailmanlopun keskustelupalsta was lost, please wait while we try to reconnect.