Bannipyyntö Tonttuuhille/KaameaKulkurille

• Joo, mä teen itsestäni hakemuksen serverille, koska tiedän tehneeni väärin. Alotanpas nyt eilisestä. Mä joinailin serverille ihan rauhassa ja huomasin Minen kanssa, että avaruusaseman pääaulassa ei ollut enää happea. Noh me etittiin siinä pitemmänkin aikaa paikkaa joka olisi voinut vuotaa. Sitten cd5000 joinasi serverille. Me etittiin sitten sen kanssa sitä vuotoa kunnes se sanoi, odota pikku hetki. Cd kävi tuhoamassa mun ja Roosahin sängyt ja koitti tappaa mua. Noh sain sen kuitenkin tapetuksi ja pyysin mine käydä rikkomassa sen sängyn ja tappamassa sen. Se teki kuten käskin ja sitten tämä CookieSlayerPvP laittoi jotain Rollback hakemusta vetämään, kommentoin siihen että cd koitti kaapata koko aseman mutta eihän cookie uskonut kun tunsi cdn irl. (Kyllä irl kaveritkin voivat tehdä näin. Vink vink) Noh, cookie tuli hetken päästä serverille ja me kerrottiin sille koko juttu minen kanssa, mutta ei cookie varmaan ees puoliksi kuunnellutkaan niitä ja väitti ettei cd ole tehnyt mitään. Cookie sitten alkoikin luetella että oli jo kauemmankin aikaa ajatellut että asemalle jäisivät vain hän, HammerThron, cd5000 ja __MineCreeper__. Hän siis antoi minulle heti kättelyssä loparit, ja minekin uhkasi lähteä jos mäkin lähden ja cookie vastasikin, ihan sama. Mä sit jouduin lähtemään, mutta mulla oli pakkomielle kostaa tää jotenkin cookielle, kun väsäsin alusta cookien aseman vieressä, cookie sanoi että ei halua nähdä mua enää ikinä. Sanoin sille että jos saan käydä sisällä vielä kerran lähden ikuisiksi ajoiksi (olin unohtanut ohjauskepin sisälle niin mun piti hakea se). Lähdin sitten päättäväisenä matkaan ja Cookie leftasi serveriltä ( mine oli jo lähtenyt aikaisemmin serveriltä). Jouduin itsekkin lopettamaan. Sitten seuraavana päivänä joinasin jälleen serverille ja muistin mitä oli tapahtunut. Lähdin takaisin cookien paikkaan ja räjäytin sen tntllä melkein kokonaan. Mutta mulla oli munaa sentään sanoa tää, ja kiitos erityisesti Roosahille ihanista pelihetkistä. Pilvinen si päättääki mitä mulle tehdään, olen kuitenkin ymmärtänyt läksyni

• Eli siis haet bannia itsellesi? Ainakin aiheesta ymmärsin niin.

• Ihan oikein tollasille kusipä.... siis Cookielle, että räjäytitte aseman =)

• ................. MINÄ EN SITÄ GRIEFFANNUT VAAN KAAMEA.....

• @CookieSlayerPvP Väittikö joku että sinä grieffasit??

• Lähdin takaisin cookien paikkaan ja räjäytin sen tntllä melkein kokonaan. hmmmm Griefferi ja suo ei

• Toivotaan että tämä saadaan selvitetyksi. Nythän on niin että emme voi pelata, koska menettäisimme kamamme jos menisimme sinne... Mutta oli kivoja pelihetkiä :)

• Selvääh@Pilvinen

• Voidaankohan me enää ikinä pelata kahdestaan? En ois kyl tahtonu tästä tällästä mutta... @Roosah

• Syytit minua ensimmäisen kerran turhaan, etkä uskonut minua ikinä vaikka mitä olisin sanonut. Sun kanssa meillä ei varmaankaan tuu juuri olemaan yhteisiä pelihetkiä, en tiedä. @CookieslayerPvP

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata

Looks like your connection to Maailmanlopun keskustelupalsta was lost, please wait while we try to reconnect.