HYpixelin pelailu ryhmä!

• Okkei, no tulkaa ku pääsette me pelaillaan jo Vantun kaa

• Saisitte pelata enemmän Aurinkomaassa niin tekisitte sielä edes joskus jotain hyödyllistä.

E: Joo en halu mitenkään pakottaa teitä mihinkään, mutta voisitte ottaa seikkailijoina parempia tavotteita kuin luolissa seikkailemisen. Tässä jotakin mitä voisitte tehä: kerätkää kukkia jne./ etsikää hevosia ihmisille / etsikää kauniita luononmuotoja ja kuvatkaa niitä / kartoittakaa karttoja ihmisille tai järjestäkää aarteen etsintöjä.

• @Nathazen Niihän me pelataankin aina kun ollaan elossa eikä oo irl juttui...

E: Miks downvotetatte tätä..? Se nyt vaan on fakta että mun on pakko tehä esim. läksyt ja jos kuolen ni kuolen.

• @Nathazen Kaikki ei asu siellä katsos

• Tuleekos joku pelaa hypixelin joulu pelejä? :3

• jos ehtii vielä.

• @ihminen1 juu tuu servulle nii laitan partyn^^

• Heips! Ketäs lähtee mun ja Vantun kaa vähäks aikaa Hypixel pelaileen joulupelei? :3 Ja jos haluutte niin pyytäkääs skypessä kaveriks, (mut löytää samalla nimellä kuin täältäkin) niin lisään teät hypixelin pelailu ryhmään et saadaan paremmin toisemme kiinni jos minipeli himo pääsee yllättämään :D Ja kirjoittakaa siis tosiaan kaveripyyntöön mine nimenne ja "hypixel" niin ei tule hankaluuksia tunnistamisen kanssa. Ilmoitellaan kyllä tänne jatkossakin jos mennään pelaamaan mutta tää skype tosiaan vaan sen takia että saatais nopeammin kiinni.

• mä haluaisin lähteä mutta miten te ehditte kadota jo 14 min?:D

• Jonkin aikaa pelailen hypixelissä nyt skywarssia, kun mitään muutakaan järkevää en saa tehtyä... Niin, jos jotakin muutakin kiinostaa tulla riehumaan...

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata

Looks like your connection to Maailmanlopun keskustelupalsta was lost, please wait while we try to reconnect.