Ilmianna minimap käyttäjät rahaa vastaan

• [b][size=2em]Tunnetko minimap käyttäjiä?[/size][/b]

[size=1.35em]Tiedätkö, että jollakulla Aurinkomaassa on minimap [b]asennettuna[/b]?[/size]
    [size=1.35em]Kuulitko jonkun [b]mainitsevan[/b] minimapin ohimennen keskustelussa?[/size]
    [size=medium]Tuntuuko sinusta, että joku [b]tiesi sijaintisi[/b] vaikka et ollut edes näkyvillä?[/size]

[size=1.35em]Ole [b]Aurinkomaan sankari[/b] ja [b]ilmianna ystäväsi![/b][/size]

[b][size=1.45em]100 ropon rahapalkkio[/size][/b][size=1.35em] jokaisesta banneihin johtavasta vihjeestä![/size]

[size=1.45em]Pysykää valppaina![/size]

[size=1.35em][u]Seuraavat henkilöt ovat [b]tarkkailussa[/b] nimettömän vihjeen perusteella:[/u][/size]

[size=1.35em]- kosharik[/size]
    [size=1.35em]- iWacky[/size]
    [size=1.35em]- Liimaaja[/size]
    [size=1.35em]- RullaTurpa97[/size]
    [size=1.35em]- Okami_[/size]
    [size=1.35em]- Geneticon[/size]
    [size=1.35em]- Shadoshi[/size]
    [size=1.35em]- ThePvpRoozuu
    [/size]
    [b][size=1.45em]’-> Yhteensä 700 ropoa![/size][/b]

• [b][size=2em]Tunnetko minimap käyttäjiä?[/size][/b]

[size=1.35em]Tiedätkö, että jollakulla Aurinkomaassa on minimap [b]asennettuna[/b]?[/size]
    [size=1.35em]Kuulitko jonkun [b]mainitsevan[/b] minimapin ohimennen keskustelussa?[/size]
    [size=medium]Tuntuuko sinusta, että joku [b]tiesi sijaintisi[/b] vaikka et ollut edes näkyvillä?[/size]

[size=1.35em]Ole [b]Aurinkomaan sankari[/b] ja [b]ilmianna ystäväsi![/b][/size]

[b][size=1.45em]100 ropon rahapalkkio[/size][/b][size=1.35em] jokaisesta banneihin johtavasta vihjeestä![/size]

[size=1.45em]Pysykää valppaina![/size]

[size=1.35em][u]Seuraavat henkilöt ovat [b]tarkkailussa[/b] nimettömän vihjeen perusteella:[/u][/size]

[size=1.35em]- kosharik[/size]
    [size=1.35em]- iWacky[/size]
    [size=1.35em]- Liimaaja[/size]
    [size=1.35em]- RullaTurpa97[/size]
    [size=1.35em]- Okami_[/size]
    [size=1.35em]- Geneticon[/size]
    [size=1.35em]- Shadoshi[/size]
    [size=1.35em]- ThePvpRoozuu
    [/size]
    [b][size=1.45em]’-> Yhteensä 700 ropoa![/size][/b]

• Miksi “ThePvpRozuu” on noin pienellä? [color=rgb(68, 68, 68)][font=Verdana][size=5px]ThePvpRoozuu [/size][/color][/font] ???

• Koska tää foorumisofta on buginen paska.

• Sääli :(

• Bannattu

Epäilen itsekin Geneticonia. Hän aina tietää, missä olen

• Mä voin kans epäillä geneticonia, en oikei tykkää siit tyypistä ( :-D )

• Niin, Juujuu555 on ystäväni ja sanoi minulle käyttävänsä minimappia. Hän käyttää tiettävästi sitä edelleen kun pelaa Aurinkomaassa (kysyin sitä tänään ja vastasi käyttävänsä edelleen). Toivottavasti tästä tiedosta on hyötyä.

• Mun kaveri ilmianto mut koska oli mulle vihanen, mutta en siis todellakaan käytä minimappia taikka muita.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata

Looks like your connection to Maailmanlopun keskustelupalsta was lost, please wait while we try to reconnect.