Random pelailulanka

• Joo… Ajattelin tehdä tästä toisen version koska tämä ketju ei mennyt ihan niin kuin piti.

• Kunhan saan ensin muut hommat hoidettua pois alta ja on hyvä vapaa hetki, niin tarkoitus olisi pelata tänään ekaa kertaa Terrariaa, jonka sain jo kauan sitten lahjaksi Hengadilta - mutta nyt vasta siitä löytyy Linux versio.

En tiedä Terrariasta vielä mitään, mutta Aurinkomaallahan oli jossain vaiheessa Starbound palvelin ja nämä kaksi peliä muistuttaa aika pitkälle toisiaan, joten jonkinlainen kuva mulla siitä on.

Terraria on kuulemma parempi kuin Starbound. Ja ainakaan mä en ihan super hirveän paljon innostunut Starboundista - lähinnä puutteellisten sosiaalisten ominaisuuksien vuoksi. Starboundia oli kammottavan ikävää pelata porukalla.

• Mä kyllä sanoisin että Starbound on EHDOTTOMASTI parempi peli kunnon porukalla kuin Terraria.
    No, näettepä vielä miksi. Mutta voidaanhan sitä kokeilla!

• [quote author=ilkkadx link=topic=664.msg5393#msg5393 date=1439123273]
    Mä kyllä sanoisin että Starbound on EHDOTTOMASTI parempi peli kunnon porukalla kuin Terraria.
    No, näettepä vielä miksi. Mutta voidaanhan sitä kokeilla!
    [/quote]

Joo … ihan sairaan turhauttava peli eikä siinä ole 1) jetpackia 2) poraa 3) avaruusaluksia. Olen pettynyt ja tahdon rahani takaisin.

• [quote author=Pilvinen link=topic=664.msg5433#msg5433 date=1439130945]
    Joo … ihan sairaan turhauttava peli eikä siinä ole 1) jetpackia 2) poraa 3) avaruusaluksia. Olen pettynyt ja tahdon rahani takaisin.
    [/quote]

1. On jetpakki, mut vasta myöhemmässä vaiheessa
    2. Porakin myöhemmässä vaiheessa
    3. Okei niitä ei ole D:

Mutta suurin ongelma on varmaan se että siinä on VAIN yksi maailma, ite tykkäsin starboundista,
    suosittelen! =)

• Ite en oo testannut kumpaakaan peliä.

• Tulkaa pelaamaan hypixeliin jalkapalloa nyt. Voidaan pelata muitakin pelejä ja mitä enemmän ihmisiä sen parempi. :3

• Bannattu

Tämä viesti poistettiin!

• @Keksistinen 26. heinäkuuta 2015

• Bannattu

Tämä viesti poistettiin!

• ehtiikö vielä? eikä mä menin saunaan nyyh

• @ihminen1 hypixeliin? juu kyl mää voin hetken pelailla

• tulkaa pelaileen mope.io:ohon europe 1 (london) servun ja laittaakaa nimen perään #aamaa

• NHL 17/PS4 anyone?

• tulkaa pelaileen mope.io:ohon europe 1 (london) servun ja laittaakaa nimen perään #aamaa

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata

Looks like your connection to Maailmanlopun keskustelupalsta was lost, please wait while we try to reconnect.