Mitä, jos..?

• Tappaja-asteroidi 99942 Apophisella on joidenkin arvioiden mukaan jopa yli 2 prosentin mahdollisuus osua Maahan vuonna 2029.

Jos näin olisi tapahtumassa, ja sinä olisit ainoa ihminen maailmassa, joka tietäisi, että se tulee osumaan Maahan. Oletetaan, että sinulla olisi rahaa 100 000€, ja vuosi aikaa ennen iskua. Mitä tekisit? Rakentaisitko bunkkerin, viettäisitkö viimeiset hetkesi nauttien elämästä vai mitä tekisit?

Itse ehdottomasti rakentaisin bunkkerin, jonne mahtuisi muutama ihminen, ottaisin sinne ruokaa, vettä ja muita hyödykkeitä, jotka riittäisivät useiksi vuosiksi, kunnen törmäyksestä tullut pölypilvi olisi laskeutunut.

• Toi raha mojahtaa helposti jo pelkästään lupahakemuksiin ja niiden käsittelykuluihin tommosessa projektissa.

• Huonomaineinen henkilö

Itse tekisin kellariin bunkkerin ja asuisin siellä hommaisin ruokaa yms

• Tuhlaisin kaiken rahani mukavaan elämään. Parempi elää hyvä ja lyhyt elämä, kuin pitkä elämä täynnä kärsimystä. Mä kuitenkaan loppujen lopuksi pystyisi edes selviytymään kunnolla. :D

Tosin, onhan se mahdollista yrittää käyttää kaikki rahat johonkin tutkimukseen sen estämiseksi. Tiedä kuitenkaan saako sillä aikaan yhtään mitään tai uskooko kukaan edes sua.

• Olen samaa mieltä sinjankon kanssa: viettäisin viimeiset hetkeni nauttien elämästä. Minulla ei olisi halua elää maailmanlopun jälkeisessä yhteiskunnassa.

Jotta kukaan ei kuitenkaan hätääntyisi:

NASA totesi jo vuonna 2004, että mahdollisuus osumaan vuonna 2029 on äärimmäisen pieni.

https://cneos.jpl.nasa.gov/new...

Ohessa on päivitys vuodelta 2013, joka ottaa huomioon myös muut ajankohdat, jolloin tämä kyseinen asteroidi saattaa osua maahan.

https://cneos.jpl.nasa.gov/new...

• 100 000 eurolla ei tekisi vielä mitään, tuollaiset projektit vie miljoonia. Ja vaikka sen bunkkerin onnistuisikin rakentamaan niin ei olisi mitään takeita et se kestäis sitä törmäystä. Joten mie matkustelisin ja tekisin kaikkii juttui joita oon halunnu tehä ja sit sinä päivänä ku se meteori tulis ni ostasin viimesillä roposillani sipsipussin, amerikan dippiä ja menisin tuttujen kaa nauttiin näytöksestä korkeimmalle nyppylälle mitä lähistöltä löytyy. 

• Antaisin paljon rahaa Kaketeukselle ja käskisin järkkäämään meille historian parhaat häät (säilyttääkseni yllätyksen itselleni). Ryypätään ja rällätään. Vittuilen isälle siitä että mulla on rahaa ja sillä ei. Perustan hullun maailmanloppukultin joka ennustaa kyseisen asteroidin. Hankin joukkoeutanasian seuraajieni kanssa ja saan historian parhaimman (ja viimeisen) "mitäs minä sanoin" -hetken.

Ihan vaan pari ideaa, varmaan keksisin lisääkin kivaa tekemistä.

EDIT: Joo no varmaan sekin ois Kaketeukselle mieleistä @Cestroneus XD Mutta varmaan se asteroidi ois siinä jopa tehokkaampi kuin Kake..

Niin ja jos hän tuhlais meidän hääbudjetin erinäisten vähemmistöjen hävittämiseen, minä oisin suurempi uhka kuin avaruuskivi

• Ei millään pahalla, mutta kun luin että "Antaisin paljon rahaa Kaketeukselle ja käskisin.." niin mielessäni saattoi käydä jonkin sortin natsiliikkeen perustaminen ja juutalaisten sekä homojen lahtaus.. 😆

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata

Looks like your connection to Maailmanlopun keskustelupalsta was lost, please wait while we try to reconnect.