Tili hakkeroituna 9-10.11.2018.

• Ylläpitäjä

Minä laitoin grieffaajan tittelin kun oli jotain ihme sössöä menty rikkomaan.

• Ylläpitäjä

Tämmöisten asiaoiden välttämiseksi kannattaa käyttää 30-50merkkiä pitkiä salasanoja jotka ovat esim: 1o3´1hd207R%¤¤#%&4jcfu4803jf3hdyglrep0DRcvjuf+´3c34kjfjjw3. Jos salasana on 30-50 merkkiä pitkä sitä ei käytönnässä pysty edes supertietokoneilla selvittämään.. Minecraftissa on tyhmään siihen ei ole vieläkään tullut mitään 2way authenticator juttui että pitäisi esim. puhelimella varmistaa kirjautuminen. Tämän takia se salasana kannattaa olla pitkä ei mitään sanakirjasanoi jotka olisi helppoa muistaa ulkoa vaan täysin random kirjaimia numeroita erikoismerkkejä ja isoja ja pieniä kirjaimia.

Tälläistä salasanaa ei tietenkää itse muista tai edes osaa kirjottaa tekee sen kerran ja sitten copy pasteen salasanan siihen: uusi salasana ja salanana uudestaan kenttiin ja minen login juttuun tämän jälkeen kannattaa vielä kopioita jokin muu merkki että se salana ei jää ctrl + v muistiin.

Jos joskus tarvitsee kirjautua uudestaan niin sitten voi painaa "unohdin salasanaa" ja palautus linkki tulee gmailiin... gmailissa pitää kanssa olla hyvä salasana (suosittelen siihenkin 30-50merkkiä pitkään + gmail authenticator app puhelimeen ja sitten laittaa niin selain muistaa salasana joka tosin epäturvallista mutta sen takia siinä pitää olla toi gmail authenticator appi jolloinka muista ip osoitteista kuin sinun omalta koneelta kysytään sitä puhelimesta varmistus koodia näin ollen kukaan ei pääse(tai ainaki se on hyvin epätodennököistä ja vaikeaa), paitsi tietenkin jos jollain fyysinen pääsy koneellesi. Hyvin useasti syyllinen selittämättömiin hax tapauksiin/epäilyihin on perheen sisällä oleva  sisko, pikkusisko, veljesesi, vanhemmat tai kissasi tai koirasi joka sattumuisin tietää salasanasi tai olet jättänyt koneen päälle. Ei kannata myöskään jakaa minecraft accounttia muiden perheen jäsenien kanssa tai kavereiden kanssa (ja nythän on joulu tulossa aina voitte toivoa uutta toisella). Koneellasi voi myös troijalais viruksia ym. 

Tälläiset tapaukset ovat hyvin valitettavia jos se johtaa sääntörikkomukseen aurinkomaassa. Ylläpito ei kuitenkaa hyväksy selitykseksi sääntörikkomuksiin "hakkeroitua accountia tai sitä että sinun kissasi, siskosi, veljesi, pikkuveljesi tai vanhempasi" tekivät sääntörikkumuksen. 

• @Mikimoka

Kuinka kauan maksimissaan "Rangaistus" kestää?

• @JJonttu05 : Lähtökohtaisesti kaikki Aurinkomaan rangaistukset ovat ikuisia. Kirouksen saat pois tekemällä armahdushakemuksen, keräämällä tarvittavat puoltajat ja selviämällä armahdusoikeudenkäynnistä. 

• Puoltajia en tule saamaan yhtään.... :(

• Et ees oo Grieffaaja enää. Uudessa mapissa kaikki pelaajatilastot hävisivät.

• Wwalzu sanoi että kerran Grieffaaja aina Grieffaaja, en kuulemma hänen mukaan pääse tittelistäni ikinä eroon.

• Wwalzu onkin vähän erityinen ollu aina

• Aivan, niin nehän lähti mapresetissä. Noh, mä en ainakaan tollasta valehtelijaa haluaisi pelaamaan mutta mikäettei

• Opin olemaan kertomatta Salasanojani ympäri kyliä ja kaupunkeja, Toivon että voitte antaa minulle jonkun työn tässä Uudessa Mapissa, ei mulla muuta.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata

Looks like your connection to Maailmanlopun keskustelupalsta was lost, please wait while we try to reconnect.