Porttikielto pyyntö, herrajestas

• Ehdottaisin, ettei pelaajaa herrajestas päästetä pelaamaan Aurinkomaahan. Hän on useasti osoittanut kyvyttömyyttä ymmärtää pieniäkin asioita. Sana "odota" sekä "kärsivällisyys" on hänelle tuntemattomia. Jatkuva jankkaaminen "voisiko joku päästää minut pois täältä" ja "en jaksa odotella" ovat koko kauniin päivän piinannut korviani.
    Pyytäisin hänelle porttikieltoa pariksi vuodeksi, jotta hänellä olisi aikaa kehittyä ihmisenä sellaiseksi, joka soveltuisi Aurinkomaahan paljon paremmin. Nykyinen versio hänestä tuskin tuo iloa kenellekään Aurinkomaan kansalaiselle.

Pikaisella googletuksella sekä salapoliisityöllä kävikin ilmi, ettei hän ole ensikertaa Aurinkomaan yhteisössä sekä mitättömällä vaivannäöllä löysin hänen sosiaalisenmediansa (vahingossa, ei ollut tarkoitus) josta löytyi erittäin, erittäin, ErItTäIn!!1 nuori henkilö.
    Tässä nimihistoriaa, osa teistä saattaa muistaa Zeipii12n 11kk sitten Aurinkomaan foorumilla.
    https://gyazo.com/ad76ebc4b86f...

Koko Aurinkomaan puolesta pyydän ja vaadin, ettei pelaajaa päästetä ainakaan kahteen vuoteen pelaamaan kanssamme.
    Salapoliisi Cestroneus kiittää ja kuittaa.

• Bannattu

sorivaan jos pyydän apua päästä pois alku alueelta T:herrajestas ja onko väärin vaihtaa nimeä

ja vaikka olen alle 16 olen oppinut viime kerrasta ja miksi haluat etten pelaa servulla kahteen vuoteen!

ja olen tällä hetkellä 13

• @zeipii12 ei se nimen vaihtaminen ole ongelma. Vaan se että kinut palvelimella kokoajan apua kun sinulle on sanottu että joudut ottamaan että ylläpitäjistä Mikimoka tai Gremos kerkeää paikalle. Ei kukaan muu voi sua auttaa.

Kärsivällisyyttä muksu. Sitä Aurinkomaassa tarvitaan.

• Up. Voisiko ylläpito antaa kyseiselle pelaajalle porttikiellon palvelimella? Pikkulintu visersi, että hän on syyllistynyt spawn-killaukseen mutta en tiedä tämän todenmukaisuutta, mutta kuten postauksesta huomaa niin useat pelaajat (ainakin 21) kannattaa porttikieltoa.

• Tapelkaa vastaan nössöt!

Kuvahaun tulos haulle weakness disgusts me

• KANNATAN!

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata

Looks like your connection to Maailmanlopun keskustelupalsta was lost, please wait while we try to reconnect.