Armahdushakemus

• Tervehdys arvon lukijat, haen unbannejä sillä bännit olivat mielestäni epäoikeudenmukaiset ja ne loukkasivat tunteitani syvästi. Olen käynyt jo  monta viikkoa terapiassa puhumassa asiasta, tämä on vieläkin hyvin raskasta minulle, aina kun edes ajattelen hieman asiaa tulee kyynel silmästäni, nukkumisestakaan ei meinaa enää tulla mitään. Olen jatkuvasti alakuloinen ja surullinen, saan jatkuvasti myös paniikkikohtauksia enkä voi käsitellä asiaa normaalisti minun on monesti täytynyt tarttua pulloon jotta voisin hukuttaa murheeni ja ahdistukseni. Bannit eivät olleet asianmukaiset (ainakaan mielestäni) sillä banneille ei annettu mitään loogista syytä ja bannien syynä onkin "Koska mä voin", joten en näe syytä miksi edes olen bännitty.

Rakkaudella: belboo96

• Kyllä nyt tälläinen selvästi suuri aurinkomaan ystävä täytyisi armahtaa. Bannejen taustoista hädin tuskin tiedän, kun syy on aivan absurdi, mutta eiköhän banneista olisi jo aika tehdä historiaa !

• Kyllä niitten terapeuttien pitää kaikki kestää..

• Tiesitkö että joka vuosi kymmeniä puolustuskyvyttömiä hurmoslaisia hylätään kadun varteen? Näitä karuun maailmaan tottumattomia olento parkoja uhkaa syrjäytyminen, bannit ja lopullinen sekoaminen! :(

Nyt voit kuitenkin muuttaa asioita! Jo kymmenen rovon lahjoitus voi tarjota hurmoslaiselle lämpimän pedin ja pullon rommia!

Voit lähettää lahjoituksesi Minervan viinakeräyks- *köh* Kodittomien hurmoslaisten suojeluyhdistykselle osoitteeseen Kusetuskuja 3! 

• Ihan tosissas heität tällaista läppää täällä? Jo on..

• @Wwalzu sanoi:

Ihan tosissas heität tällaista läppää täällä? Jo on..

Valitettavasti tämä ei ole "läppää" vaan totista totta.

• Huono terapeutti, kun ei ole saanut ymmärtämään, että se on vain peli.

E: Alkoholi ei ole myöskään oikea lääke tällaiseen. Jos et kuitenkaan tunnu pysyvän siitä erossa, olisi ehkä parasta siirtyä suljetulle.

• Annas mä kerron mitä ylläpito tod. näk. tekee.. Kröhöm.

"Katsotaan muutaman vuoden päästä uudelleen"

• Huonomaineinen henkilö

/\

• Kyllä siinä vaiheessa on jotain TODELLA pielessä, jos terapeutille pitää mennä palikkapelin takia....

• Jos nyt aivan rehellisiä ollaan, niin lähimpään kymmeneen pyöristäessä tuo upvote määrähän menisi kymmeneen tuossa armahdushakemuksessa, niin kyllähän tässä nyt pitäisi ihan vakavasti Belboon armahtamista harkita! Belboo olisi kelpolisä aurinkomaan jälleen kukoistavaan yhteiskuntaan! 

Belboo96 armahdetuksi vuoteen 2019 mennessä!

• @Funnis

Mä ainakin upvotesin lähinnä humoristisen puolen kannalta

• Ylläpitäjä

En muista syytä kiroukselle/banneille mutta joku hyvä syy siihen on ollut. Hakemus hylätty. Voidaan ehkä joskus myöhemmin kattoa uudestaan mut onneks voit aina mennä sinne Hurmokseen missä pelaat muutenkin :--).

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata

Looks like your connection to Maailmanlopun keskustelupalsta was lost, please wait while we try to reconnect.