On kai vain parasta kertoa teillekkin.

• Hei vain. Monet teistä tietävät, että olen alt käyttäjä, ja pari myös tietävät kenen.

Kuten oma lausahdukseni menee: "Jokaisella meistä on oma syymme roolipelata, sinulla on sinun, ja minulla on minun."

Tässä on minun syyni: 

• See you some day

• wooow oletpas ovela!!!1!

E: syyni roolipelata.. bla bla, miksi hommasit bannit mainilles? elä tuu enää valittamaan

• @Wwalzu Jos katsoit videon kuulit varmaan sen, kun puhuin siitä, että minä olen ymmärtänyt tietä väärin ja te minua. Ja kerron olevani pahoillani.

Sinä itsekkin olen kehunut minun tekojani "Perkeleen hyvä kysely!" ja niin edelleen. Tällä tavalla saan ainakin osan aurinkomaasta tajuamaan millainen ihminen oikeasti olen. Olen itse tehnyt virheitä ja myöntänyt ne samaan aikaan kun te jatkanne jonneilua. 

Minä olen useasti pyytänyt asiallisesti anteeksi mutta vastineeksi saan aina vittuilua. Clemorina sinä pidit minusta ja vieläpä sellaisena kuka minä, "Tubaaja" Oikeasti olen. Mutta jos siinä olisi tämän skinin siasta seisonut oma skinini ja olisin tehnyt tismalleen saman asian. Uskallan veikata, että lopputulos olisi ollut ihan eri.

Te ette pidä minusta sen takia koska olen kuka olen. Vaan sen takia mitä virheitä olen tehnyt. Ja niitäkin olen pyytänyt anteeksi, mutta te ette vastaatte siihen "Vitun homo-jonne äks dee tapa ittes".

Minä kuten viimeiset 3 Kuukautta olen edelleen pahoillani teoistani. Gremos on osoittanut hyväksyneensä anteeksipyyntöni ainakin jotenkin, kun muut jatkavat tavalliseen tapaan vittuilua vaikka olen pahoillani.

Minä en voi enää mitenkään tähän vaikuttaa muutenkuin pyytämällä anteeksi ja sen teen. Kysymys on enää siinä osaatteko te ymmärtää sen, että olen pahoillani ja että kadun tekojani ja antaa anteeksi.

• @Clemor Noh, sulla on myös huonoja tekojakin, ja jos sä mariset takaisin tällä tavalla, niin aika harvinaisen säälittävää. Se video jonka teit Aurinkomaasta / sen ylläpidosta ei kamalan hyvin kuvaa haluasi palata takaisin.

E: "Te jatkatte jonneilua" no tuo on taas aika huono keino siihen takaisinpääsyyn, haukkua epäsuorasti "meitä" jonneiksi. Nyt tais dropata viimeinenkin halu saada sut takaisin.

• @Wwalzu Niistä juuri puhun. ymmärsin asiat väärin ja pyysin niitä anteeksi. Juuri niistä teoista olen pahoillani. Kadun ja häpeän noita tekoja joita olen tehnyt ja olen oikeasti pahoillani niistä. Olen käynyt pitkät keskustelut niistä ylläpidon kanssa yksityisviesteillä ja olen oikeasti niistä pahoillani

Ja jos minä julkaisen videon jossa Pyydän anteeksi ja sinä vastaat "Woow oletpas ovela!!!1!" Mitä muuta se on? Miksi muuksi voin kutsua sitä?

• @Clemor Jonneilua? XD Mutta katsos, jos haluat oikeasti pyytää anteeksi jotain, et todellakaan hauku edes epäsuorasti henkilöä / henkilöitä joilta pyydät anteeksi.

• @Wwalzu Eli suomeksi minun ei tule käsitellä sitä asiaa niinkuin se (Minä olen tehnyt väärin ja kun pyydän anteeksi minulle vastaillaan pelleillen) on vaan alistaa itseni mutaan ja esittää, että vain minä olen tehnyt väärin ja kaikki teidän tekonne ovat täysin puhtaita?

• @Clemor Huoh.. Jos sinä pyydät "anteeksi tekojasi" ja sitten 2 viestin päästä alatkin jo haukkumaan ja valittamaan miksi sinun pitäisi alistua, mikä on vikana?

Pari vaihtoehtoa:
    A ) Pyydä anteeksi, myönnä tekosi ja ole hiljaa. 

B ) Jatka valitusta, pysy banneissä ja ole silti hiljaa.

E: Ja siis tämä väittely mun kanssa ei muuta mun eikä varmaan ylläpidonkaan mielipidettä, joten jos keskustelisit ylläpidon kanssa sit lisää unbanneistäsi yms.

• .

• Omasta puolestani ei haittaisi ollenkaan, jos Tubaaja unbannittaisiin, sillä hän pelasi hyvin aikanaan ja on pelannut myös Clemorillakin hyvin. Hänen banniensa syyhän loppujenlopuksi oli muutenkin riita Gremosin kanssa, joten jos nyt hekin ovat saaneet riitansa viimein sovittua, en näe syytä vihoitella häntä kohtaan.

• Minä olen pahoillani tämän olen sanonut seuraavissa tapauksissa:

Videoni "Miksi Aurinkomaa on hyvä paikka"

Videoni "Minä olen Clemor"

Tämä viestiketju

Gremoksen kanssa yksityisviestillä

ja vielä kerran:

Minä olen pahoillani niistä teoista mitä olen tehnyt, Olen käsittänyt asioita väärin ja siten aiheuttanut turhia ongelmia molemmille osapuolille. Olen oikeasti pahoillani asioista jotka olen aiheuttanut. Ne ovat olleet todella epäammattilaismaisia ja muutenkin ei hyvänmaunmukaisia. Toivon, että te voitte antaa minulle anteeksi. Olen pahoillani

• Wau. Jos todella roolipelasit itsenäsi, onnittelut. Olet Aurinkomaan yksi mielenkiintoisimmista pelaajista ja kaikkien aikojen mielikuvituksekkain roolipelaaja. Uniikkia.

• En voi kuin kiittää sinua kohteliaisuudestasi.

Toimin roolipelaamisessa Aurinkomaan kohdalla niin, että kuvittelen itseni oikeasti tähän maailmaan ja mietin mitä oikeasti tekisin ja mitä oikeasti sanoisin tässä tilanteessa jos se olisi oikeaa ja totta. Se voi luoda hahmolle pohjan, Täten myös pelaaminen erottuu arjesta mutta minulle ei jää pelaamisesta "Roolipäälle" koska olen itseni, mutta pari kertaa olen euroja saattanut sanoa rovoiksi.

• Oman kokemuksen mukaan Tubaaja on ollut aina hauska veikko ja näin ison vaivanteon jälkeen en näe syytä pitää roolipelaajaa, joka oikeasti haluaa roolipelata porttikiellossa, kun vanhan pelaajakunnan kadotessa sekä uusien pelaajien tullessa kokemaan Aurinkomaan, olisi Tubaaja esimerkki oikeasta roolipelaajasta. Arvostan.

• Aa oot siis sama tyyppi joka vittuili mulle koulussa ku oon muodoltani vammanen peruna? Nice

• Mitä väliä nyt tällä on? :D

Tubaaja/Clemor ei tee mitään todellista vahinkoa palvelimella, joten ihmeessä takaisin.

Ei tähän muuta syytä tarvita, vaikka hänen anteeksipyyntö tapansa ei kaikkia miellytä.

• @JokkuRagePvP Sinä sanoit/haukuit minua lapsiin sekaantuvaksi pedofiiliksi : p (kaikille tiedoksi, että sellainen on minusta vitun väärin ja laitonta)

ja käsittääkseni sovimme asian opettajien kanssa ja pyysimme toisiltamme anteeksi. Lisäksi siitä on noin 1,5 vuotta

käsitin, että asia selvitettiin, mutta jos se on jäänyt vaivaamaan sinua voin yksityisviestillä esittää vielä erillisen pahoitteluni.

• @Clemor Touché 

• Ylläpitäjä

Minulla ei ole tätä vastaan mitään. Päätös armahduksesta jää kuitenki sille joka ne alunperin laitoi.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata

Looks like your connection to Maailmanlopun keskustelupalsta was lost, please wait while we try to reconnect.