Why dudes?

• Asia menee nyt niin että veljeni kaksi vuotta ja kahdeksan kuukautta (veli sillon 14v) sitten äkkipikaisella luonteellaan tuli tälle servulle, käyttäytyi tyhmästi ja sai bannit. Pyytäisin että veljelleni annettaisiin anteeksi. : )  Minun puolesta taas toivoisin itse pääseväni veljeni vanhalla accountilla, jota hän ei enään varmastikaan käytä, tälle serverille pelaamaan ja nauttimaan suomalaisesta RP servusta.

Oon tän vuoden aikana löytänyt vaan kaksi hyvää ja velin koskematonta serveriä. (veli ei koskenu koska ei osaa paljoakaan englantia...) Ja nyt löysin suomalaisen RPG servun niin olis kiva päästä testaa suomalaisversiota, RPG:stä. Ei tarvii ees rassata päätä niin paljoa egnlannilla. :D

• ei sun tarvi tehä kahta ketjua samasta aiheesta, ykskin riittää

• @Maqel Mietitään. Oletko pelannut aina tällä käyttäjällä? Olet vai? No olet sitten varmaan unissaan pelannut täällä ja tehnyt jotain tyhmää. Et ole vai? No kannattaa ostaa uudet käyttäjät sieltä mistä ne pitää eli mojangilta.

• Ylläpitäjä

Oot käyny tällä käyttäjällä 2 vuotta, 8 kuukautta ja 13 päivää sitten nimellä SomeSara.

• Tuntuu hieman että on ollu eka yhteinen tili jonkun perheenjäsenen kaa kuten veljen, ja perheenjäsen on tuolloin hankkinut bännit, kunnes myöhemmin saanut oman tilin. Tai sitten vaan jostain alttikaupasta ostanu.

• Ja sit tämmönen löyty foorumihausta sanalla "SomeSara"

• @JustRaikas sanoi:

Tuntuu hieman että on ollu eka yhteinen tili jonkun perheenjäsenen kaa kuten veljen, ja perheenjäsen on tuolloin hankkinut bännit, kunnes myöhemmin saanut oman tilin. Tai sitten vaan jostain alttikaupasta ostanu.

Tai sitten kyseinen henkilö vain valehtelee.

• No jos kerran on jo melkein kolme vuotta kulunut niin uskoisin että mahdollisuuden voi antaa siinä toivossa, että henkilö on kypsynyt.

• @Tristisi Ahaa tämä selittääkin. Juu, tää käyttäjä on kyllä ollut joskus mun veljen. Anto vuos sitten mulle kun ei enää käytä. Sanoi myös että jotain se jollain serverillä on sössiny. En arvannu että se tää on. :/

Onko mitään mahdollisuutta päästä kuitenkin pelaamaan tällä servulla vaikka on bannittu tolleen? :(

Päivitys 15min after: Joo, se on ilmeisestikin siis just tää servu jossa mun veli ei oikein menestyny (hävettää veljen puolesta)... Oon pahoillani. :( Mut se ei kuitenkaan enää pelaa ku sanoo et täst on tullu huonografiikkainen verrattuna muihin, ja et tää on junnuille. :/ Mut kai mä oon sit junnu, ku tänne haluisin.

• @Teonardo3 Ja tein tämän kun toisessa vaan pelleillään :/

• Tämä viesti poistettiin!

• @Maqel

"Sanoi myös että jotain se jollain serverillä on sössiny. En arvannu että se tää on. :/"

Seems legit

• Bannattu

Mitä jos olisit tullut tänne pyytämään armahdusta asiallisesti rikkeestä jonka teit lähes 3 vuotta sitten, olen lähes varma että olisit päässyt takaisin. Mutta tuletkin tänne puhumaan paskaa ja kusettamaan ihmisiä päin naamaa. Hoidit homman taas niin helvetin hyvin.

Lopputeksit :

En halua nähdä sinua Aurinkomaassa _ikinä_

• Huonomaineinen henkilö

sama mitä lihavarras sanoi /\

• @Lihavarras sanoi:

Mitä jos olisit tullut tänne pyytämään armahdusta asiallisesti rikkeestä jonka teit lähes 3 vuotta sitten, olen lähes varma että olisit päässyt takaisin. Mutta tuletkin tänne puhumaan paskaa ja kusettamaan ihmisiä päin naamaa. Hoidit homman taas niin helvetin hyvin.
    Lopputeksit :
    En halua nähdä sinua Aurinkomaassa _ikinä_

Anteeks mitä? Mä en puhu paskaa ihmisille. :( Voin tulla kyllä pyytää mun veljen tänne pyytämään ateeksi jos se teitä helpottaa :/// Ja mielestäni olin ihan asiallinen. Vai eikö se ole asiallista jos ihmettelee ja kysyy miksi asiat menee jollin tavalla??

• Bannattu

Nokun jos tässä nyt ihan totta puhutaan niin tässä on aika paljon viitteitä siihen että sun veli ei ole sössinyt mitään, vaan sinä-

• Valehteele tai ei, noista banneista on melkein 3v... Parhaitenhan sen näkee millainen kaveri on kyseessä vanhalla kunnon päästetään sisään ja jos sössii niin banninuija aka. bannimuija laulamaan -menetelmällä.

• @Lihavarras vaikka sulla ei välttämättä ole yhteistä minecraft-käyttäjää tai ole koskaan ollut, niin jollakin muulla on voinut olla. Ja vaikka @Maqel olisikin se sama henkilö, joka 2 vuotta ja 8 kuukautta sitten sai bannit, hän on hyvin suurella todennäköisyydellä kasvanut tämän lähes kolmen vuoden aikana sen verran, että hänet uskaltaa päästää Aurinkomaahan. Jos meno jatkuu samanlaisena, voi hänet tietenkin bänniä uudestaan. Ja kyllä tämä mun mielestä ainakin oli ihan asiallinen hakemus. Kannattaisi sunkin vähän luottaa siihen, että ihmiset muuttu kolmen vuoden aikana.

• Sisään vaan. Jos joku ei oikeasti vakavissaan hakisi sisään, ei hän täällä näin montaa päivää olisi jaksanut kuunnella banmuija-vitsejä ja mussutusta valehtelusta. Itse en ainakaan muistaisi, jos olisin 3 vuotta sitten saanut bannit johonkin serverille, joka luultavasti sillon ei juuri ole kiinnostanut.

• Ylläpitäjä

Mun mielestä bannit vois poistaa, mut oletan kuitenkin, että henkilö tekis sisäänpääsyhakemuksen kuten kaikki muutkin. En ainakaan muista että sellaista vielä on.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata

Looks like your connection to Maailmanlopun keskustelupalsta was lost, please wait while we try to reconnect.