Porttikieltopyyntö

• Pyydän porttikieltoa Rantarosvolle. Jatkuvaa massamurhaamista ja sääntöjen rikkomista.

Edit* Yleinen huomio, ei liity kokonaan tähän keissiin. Jos sääntörikoksista, varasetiketin räikeestä rikkomisesta, min mapin käytöstä tms. Ei rangaista bänneillä, ei missään ole mitään väliä. Viittaan täällä henkilöön joka menetti monen kuukauden kerätyn omaisuuden sääntörikosperseilyn takia. Se että noita ei edes korvata takasin kun menee noin överiksi on ylläpidon valinta. Mut jos säännöillä ei oo merkitystä niin joo..

• Eikös se kirottu minimapin käytöstä? Mikään ei estä sitä nytkään etsimässä uusia uhreja sen avulla nyt kun se on kirottuna.

• Nojoo, olin takapihalla pilarin takana tekemässä rakennustöitä. Kyllähän sen varmaa etupihalta huomaa kans..

• Huonomaineinen henkilö Bannattu

Siis nyt laitan tähän johanneksen ja minun mielipiteeni. Kirotun tehtävä on siis tappaa ja kerätä aivoja ruuaksi. Topzud siis tappoi 10+ pelaajaa ja sitä pidettiin roolipelimäisenä. Pelätyt kirotut kuuluu aurinkomaahan ne tuo semmoista jännää pientä jännitystä peliin.

• Mutta mikäli kirottu käyttää esim. Minimappia tai häkkejä, kirotuista lähtee idea.

• @Raistlin_Majer3 editois toi räikee varasetiketin rikkominen pois. Se oli minä eikä Rantarosvo. Massamurhaaminen kuuluu kirottujen jobiin. Mun puolesta häxi epäillyt, metapelaajat ja varasetiketin rikkojat sais bänniä pysyvästi. 

Edit: riittävin perustein kylläkin. Ylläpito sais olla kyllä kovakätisempi näissä rangaistuksissa.

• @Karkkijorma Joo laitoin et kommentti on yleinen tolta osalta.

• Ylläpitäjä

Asia käsitelty ja Rantarosvolla on nyt bannit.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata

Looks like your connection to Maailmanlopun keskustelupalsta was lost, please wait while we try to reconnect.