Mikä oli ensimmäinen ammattisi

• Viime mappi (jolloin aloitin) oli ensimmäinen ammattini renki, tosin ensimmäinen työ jota todella pääsin tekemään oli freelancer-kaivosmies.

Tämän kartan ensimmäinen työ oli metsästäjä, jossa pysyin kolme päivää ennen ylennystä tilanhoitajaksi. Tästä urakehitys jatkui kamariherra ---> lääninherra ---> aatelinen ---> kaivosjohtaja.

• Viime mappi

Alamainen viikon>Professori yli puoli vuotta>Aatelinen 4 sekunttia> Lääninherra (Kuura)

Nykyinen mappi
    Alamainen>Aatelinen>Filosofi

Aika pieni työhistoria :DD Mutta niin paljon aikaa ja töitä.
    (periaatteessa aatelisuus ei ole työ vaan velvoite)

• Viime mappi:

Eläintenhoitaja -> (kirous) -> Rakennusvalvoja -> Rakennusmestari -> Maaherra

Nykyinen:

Rakennusmestari

• Kalastaja tällä hetkellä Panimomestari muita mappeja en olekkaan pelannut.

• Viime mapissa ensimmäinen työni oli Hehkusalon tilalla renkinä! (Ennen tätä olin pitkään likainen pummi) Tämän jälkeen työhistoriani oli kirjaimellisesti työtön, elikkäs hyvin meni. Taisin olla semmonen ammattijonne. (Olisihan se maatila lähtenyt pyörimään jos meidän peltoja ei olisi poltettu)

Tässä mapissa ensimmäinen ammattini oli metsästäjä, ja ylenin Kaketeuksen kanssa nopeasti tilanhoitajaksi. Pistettiin Aurinkomaan ruoantuotanto pyörimään! Tilanhoitajana minä sitten todella pitkään pysyinkin, koska se oli itse asiassa unelma-ammattini (myöskään ylenemismahdollisuuksia ei paljoa näkynyt, kiitti Kaketeus). Sitten kun Virtainmaa epäreilusti lopetettiin- eikun siis... "Virtainmaata kohtasi luonnonkatastrofi", niin päädyin Roihun pankkiiriksi. Sain siirron Virtainmaalle, kun päätettiin, että ehkä se onkin ihan kiva lääni.

• Jaa,

Oma ura taisi kulkea polkua renki->leipuri->Kamariherra->hovimestari->kamariherra->vartija->päävartija->kaivosmies->loppu

Ura projektiili otti dippiä lopussa...hmmm

• Huonomaineinen henkilö

elikkä oma urani: renki->kaivosmies->kalastaja->puunhakkaaja

• Itselläni on erittäin kehno muisti mutta tässä ne, mitä muistan.

Piraattilahden Kaivosjohtaja
    Aurinkomaan Vouti
    Virtainmaan Kamariherra.

Tämän kartan ensimmäinen ammattini oli Mustakaarti.
    Tuossa ensimmäiset ammattini.

Olen ollut puolissa lääneistä Kamariherrana ja muistaakseni joka läänissä Rakennusmestari.

• Ylläpitäjä

Kirjo (jotain 2013)

Irtolainen - Maaorja -> alamainen -> Suutari  -> rakennusvalvoja

Edellinen mappi

Irtolainen noin 1 tunti - > alamainen -> korettiin aateliseksi ja samatien maaherraksi -> Vararuhtinas -> Jaarli -> Vararuhtinas

Nykyinen mappi:

En koskaan tehnyt aloitusviemäriä - Vararuhtinas - Rakennusmestari -> Aatelinen -> Lääninherra

• Koko Aurinkomaan aikana en hirveän monessa ammatissa ole ollut mutta näin se muistaakseni meni:

Vartija -> Päävartija -> Kamariherra -> Pankkiiri -> Seppä ->  (Epäaktiiviset 6kk) -> Vartiostonkomentaja -> Kamariherra

Ei siis hirveästi noita aloitusammatteja ollut, olin onnekas ja ilmeisesti semi petävä kun alusta pääsi vartijaksi ja parissa viikossa sitten heti päävartijaksi!

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata

Looks like your connection to Maailmanlopun keskustelupalsta was lost, please wait while we try to reconnect.