Kuuran Pankki

• Tervehdys Aurinkomaalaiset!

Moni on varmaan huomannut että minut on nimetty Kuuran pankin pankkiiriksi. Kuuran pankin toiminta ja henkilöstön osaaminen on siis minun vastuullani. Mikäli haluat antaa palautetta hyvää tai huonoa Kuuran pankkivirkailijoista voit laittaa ne postilaatikkooni sinetöityinä (postiloota sijaitsee pankin aulassa)

Avoimia työhakemuksia saa aina myös laittaa postilaatikkooni. Huomioithan kuitenkin että pidän max. 2 pankkivirkailijaa Kuurassa sillä palvelimen jäsenmäärä ei ole kovin suuri.

Tälle ketjulle tulen ilmoittamaan uusimmista muutoksista Kuuran pankissa ja mikäli työnhaku on auki. 

Ystävällisin terveisin,

Piksutin, Kuuran Pankkiiri

• Kuuran pankki ostaa nyt lasia! Kauppa-arkku löytyy pankin aulasta. Lasin oston syynä on simppelisti se että lasia paskotaan pankeissa (ei vain kuurassa)  paljon… ja lasia tarvitaan. Olen kuitenkin liian laiska poistumaan toimistoltani hakemaan hiekkaa lasintekoon, joten annan muiden tehdä sen puolestani 😜

P.S Huomasitteko uuden Kuuran pankin logon joka näkyy ensimmäisessä viestissä...

• Työpaikka Pankkivirkailijana on auennut!

Yksi Kuuran pankkivirkailijoista on päättänyt jättää työnsä taakseen. Joten, jos pankkivirkailijan työ kiinnostaa Kuurassa jätäthän hakemuksesi sinetöitynä postilaatikkooni. Postilaatikkoni sijaitsee Kuuran pankissa. Muistakaa kuitenkin että muihinkin lääneihin on suuri tarve pankkivirkailijoista ja pankkiireista. Kuten esimerkiksi Piraattilahdessa ja Virtainmaalla. Nämä hakemukset Voudillemme sinetöityinä myös.

Hieman pankkivirkailijan työstä:

Myöntää tilikirjoja ja tallettaa sekä nostaa ropoja asiakkailleen. Myös lunastaa maksumääräykset asiakkailleen. Raportoi kaiken toimintansa pankissa ja luovuttaa raporttinsa Pankkiirille viikon viimeisenä päivänä. Pankkivirkailijan työ on vastuullista ja tärkeeä. Ilman meitä ei myöskään raha liiku tilistä toiseen. Pankkivirkailijan viikkopalkka on 50r

Kaikki kysymykset virasta minulle pelinsisäisesti ei foorumilla, kiitoksia kiinnostuksestasi :heart:

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata

Looks like your connection to Maailmanlopun keskustelupalsta was lost, please wait while we try to reconnect.