Armahdushakemus/Unbanhakemus - Piksutin

• Hei!

Tehdään nyt samaan syssyyn sisäänpääsyhakemuksen kanssa tämä armahdushakemus. Olen siis tuomittuna porttikieltoon Aurinkomaasssa grieffini syystä. En väitä että porttikieltoni on aiheeton sillä tepastelin seinien läpi kyläilemään muiden asunnoissa ja tutkimalla samalla heidän arkkujaan. Kadun tekojani sillä nyt hieman henkisesti kasvaneempana ymmärrän että on mukavempaa pelata sääntöjä noudattaen. Näin peli on reilumpaa kaikille. En pysty selittämään sanoin kuinka murtunut olin kun @Keksistinen entisenä Voutina päästi minut Pankkivirkailijaksi mutta kun päätin tulla aurinkomaahan iloisena toimittamaan uutta virkaani oli porttikielto lasahtanut minulle. Ei ollut mukava fiilis mutta en voi sormella osoittaa syylliseksi ketään muuta kuin itseäni. 

Toivottavasti ihmiset ymmärtävät että kadun tekojani oikeasti ja en ole enään se sama griefferi. Lupaan sen! <3 ja en petä luottamustanne.

Kiitos että jaksoit lukea tämän viestin loppuun :) Arvostan suuresti sitä

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata

Looks like your connection to Maailmanlopun keskustelupalsta was lost, please wait while we try to reconnect.