Teille tietämättömille.

• Ylläpitäjä

Tämä on kaikille teille jotka mietitte että kehitetäänkö aurinkomaata viellä vai onko kaikki nyt tässä.

vastaus tähän on kyllä ja ei. Aurinkomaata kehitetään mutta se ei näy teille välttämättä mitenkään koska moni asia on kesken.

Minä en itse ole näitä koodannut ja olen vasta noin 6kk omistanut kaiken ja ei siinä ajassa pysty selvitämään kaikkea kun moneen eri asiaan liittyy niin monta muuta asiaa jotka ei ole välttämättä helppo löytää. Sekä mulla ei ole ketään keneltä voisin kysyä missä on mitäkin ja millä saan minkäkin toimimaan tai mistä korjaan minkäkin. Kaikki nämä mun pitää omalla ajalla etsiä lukea ja selvittää. samalla pitää keskustella pelaajille ja lukea foorumia sekä yrittää pelata hieman omaksi huviksi. Minulla on myös monille tuntematon IRL elämä ja suhteita joita haluan ylläpitää ja se vie myös aikaa. Joten teille kaikille valittajille ja muille ketkä miettii näitä asioita. Olkaa kiltisti ja odottakaa rauhassa kyllä sieltä jotain tulee kun on sen aika.

Tällähetkellä minä yritän lukea ja päästä perille mitä noituudessa on tehty ja ajateltu sekä takominen on ollut kehityksessä mutta tuloksetta koska kaikki ei ole aina niin helppoa toteuttaa.

myös ammattien oikeudet ja muut ammatit ovat epäselviä joten niitäkään ei helpolla pysty korjaamaan.

• Tämä viesti poistettiin!

• Bannattu

Tämä viesti poistettiin!

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata

Looks like your connection to Maailmanlopun keskustelupalsta was lost, please wait while we try to reconnect.