Sisäänpääsyhakemus - Raistlin_Majer3

• Minecraft-nimesi

Raistlin_Majer3

Onko sinulla muita Minecraft-tilejä?

noup

Onko perheesi käytössä muita Minecraft-tilejä? Pelaavatkohe Aurinkomaassa?

ei (vielä kieh kieh)

Miksi haluaisit tulla Aurinkomaahan pelaamaan? Mitä annettavaa sinulla on?

Olen aiemmin pelaillut A-maassa ja kehitellyt yliopiston konseptia. Käytännössä eniten annettavaa minulla on rpg mielessä. Olen myös edeltävästi julkaisut yli 20 kirjaa ja todennäköisesti julkaisen niitä lisää. Mietin jatkavani jossain muodossa Raistlinin roolipelaamista. (vanha outo tiedemies joka tekee tutkimuksia)

Käytössäsi oleva nettiyhteys?

kolme eri nettiyhteyttä + missä satun lanittamaan, eli ip:llä ei voi vahtia.

Oletko yli 16-vuotias?

Kyllä

Oletko ennen pelannut Aurinkomaassa?

Kyllä

Pelaako Aurinkomaassa kavereitasi? Ketä?

Kyllä, (mainitsen tähän muutamia, älkää suuttuko jos nimeä ei ole tässä koitan lonkalta heittää muutaman) Nittah, Juhti, Terminator (termesh), ritari009, valdepalde, Elzieh, Geralius, Statsekreterare, Tristisi, Jankuttaja, Purrri, Johkusss,  GaryCraft, Tubaaja, Laetta (paras kamariherra ever). 

Kerro tähän vapaasti tulevasta roolipelihahmostasi.

Raistlin_Majer3 on vanhan maailman herrasmies, tutkija, menneen maailman lääninherra. Käytännössä takkatulen ääressä kirjoja rustaava mentori ja tiedemies. Raistlinilla on hieman outoja mielipiteitä, hän pitää hyvien diilien tekemisestä ja lukee yleensä lakia tarkkaan. Raistlinilla on valkoinen tukka ja hänen silmien pigmentti on myös hävinnyt. Tarinaa kiertää että Raistlin pelästyi joskus niin paljon veroja, että muuttui kauttaaltaan valkoiseksi. Raistlinilla on ottotytär Nittta, jonka kasvatus on jäännyt erittäin vajaaksi, koska Raistlin on työnarkomaani.

• Tottakai Raistlin pitää saada takas.

• Ylläpitäjä

Hyväksytty.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata

Looks like your connection to Maailmanlopun keskustelupalsta was lost, please wait while we try to reconnect.