Armahdushakemus

• Terve kaikki aurinkomaalaiset! Olen Pertti ja haen itselleni armahdusta. Sain bannit Aurinkomaahan, koska Leipurina ollessani unohdin avaimet leipomon sisälle jolloin ajattelin, että ei ketään haittaa jos hakkaan muutaman seinän pois ja laitan ne sen jälkeen paikoilleen. Mutta se oli isoin virheeni jonka tein ja siitä syystä sain bannit Aurinkomaahan. Banneista on nyt noin 4-5 kuukautta ja koko sinä aikana olen hävennyt tekoani. Olen odottanut pääseväni takaisin Aurinkomaahan mukavien ihmisten pariin. Ennen banneja kerkesin pelata Aurinkomaassa noin 2kk (aloitin toisen kartan alussa) joten olen aika uusi muihin verrattuna. Sinä aikana kerkesin olla monissa ammateissa esim. leipurina, vartijana ja renkenä. Koko bannini ajan olen seurannut miten Aurinkomaassa menee foorumeiden avulla ja mielestäni Aurinkomaalla menee hyvin. Jos saisin toisen mahdollisuuden ja pääsisin takaisin Aurinkomaahan, tulisin minä muuttamaan Piraattilahteen. Ammattia en vielä tiedä, mutta kyllä se tulee ajan kanssa selville. Aurinkomaahan minä toisin iloa, onnea ja rauhallisuutta ja tarkoituksena olisi olla kaikkien aurinkomaalaisten kaveri. Joten jos haluat antaa minulle toisen mahdollisuuden niin lupaan sinulle, että et tule katumaan sitä.

- Pertti

• Ylläpitäjä

Armahdettu. Älä kulje jatkossa seinien läpi tai tulee kirous.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata

Looks like your connection to Maailmanlopun keskustelupalsta was lost, please wait while we try to reconnect.