Oka valtiaaksi kannatusjärjestö

• Huonomaineinen henkilö Bannattu

Maksamme jokaisesta kannattajasta 100-300r riippuu täysin arvosta. Tähän ketjuun tulemme laittamaan ilmoituksia kannattaja määristä ja muista tapahtumisista. Maksamme vain 25 kannattajalle

Myös kannattajat saavat suojelun maanpetos syytteiltä. ja lupaamme, että kaikki jotka eivät vastusta meitä niin saavat pitää arvonsa. Jos joku pidätetään niin meillä on tiirikoinin osaajia ja muita vapautus suunitteluja.

edit: Juuri kuulemien mukaan kaarti aloitti ystävällisen vallankaappaus yrityksen estämistä. 

Tämä viesti poistettiin!

Silloin, kun oka olisi johtamassa niin kukaan ei laskisi rahan arvoo samanlailla kuin tasssu, muut korkea arvoiset aateliset tai oikeuslaitos. Tämä vaikuttaa siltä täysin että tasssu koittaa tuhota tämän valtion. yksi syy miksi kannattaa liittyä tähän kannatusjärjestöön. Lisää tietoa tulee myöhemmin tähän foorumi ketjuun miten voi liittyä.

Tähän esimerkkejä miten valtion rahat menee

Esimerkiksi minua pidettii monta viikkoo yliaikaa niin valtio joutui maksaa 500r tämäkin oli kaartin syy, kun kaartilaiset mukamas halus mut omaan selliin ja loppuvaiheessa he eivät halunnukkaan.

Toinen ylisuuret korvaukset esimerkiksi minusta ja okasta.

Kolmas kaarti osti minulta pimeesti viinaa verottomana, ilman lupia ja rautaa omiin hupeihinsa, kun olin panimomestari = tuhlasi tuhansia ropoja.

edit: Eli tasssun takia rahan arvo on laskenut osittain !

edit2: eli jos ette usko niin lisään kuvan missä minulla on yli 6000r käteistä juuri tassun kaa tehdyn kaupan jälkeen. tänään tai huomenna.

• Ylläpitäjä

Hoida nämä asiat pelin sisällä. Ei ole mitään järkeä puhua foorumilla mitään pelin asioita mitkä voi puhua palvelimella. Tee vaikka kirja missä kerrot näistä asioista jos haluat mutta älä foorumilla.

Aihe lukittu.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata

Looks like your connection to Maailmanlopun keskustelupalsta was lost, please wait while we try to reconnect.