Sisäänpääsyhakemus Saksupro

• Minun Minecraft nimi on Saksupro!

Minulla eikä perheelläni ole muita minecraft tilejä. Haluaisin tulla Aurinkomaahan pitämään hauskaa ja harjottelemaan eläytymistä näin pelin muodossa. Minulla on elisan netti. Olen 13 vuotta, mutta vanhempani ovat antaneet luvan tulla tänne pelaammaan. En ole pelannut täällä ennen ja haluaisin tulla kokeilemaan. Aurinkomaassa ei ole kavereitani. minun hahmo voisi olla kiltti sekä avulias. Hän tarvittaessa pystyy itsepuollustautumaan. Hänen lempiruokansa on sienisoppa. Hän rakastaa maitoa. Hän on eläin rakas mutta suosikki on koira.

• Hmm... "avulias" ja "lempiruoka on sienisoppa". Olet täydellinen henkilö kaivosmieheksi. :) Siinä ammatissa autat kaikkia ja kaivoksissa voi viljellä helposti sieniä.

Ja koira on kyllä hyvä kaveri kaivoksessa toisin kuin esim. possu. Eivät kuolle sortumiin, laavaan tms. Lisäksi auttavat tappamaan häiritsevät hirviöt.

• Joo ehdottomasti kaivoksiin! Siinä on kyllä yleishyödyllinen ammatti :) Hyvä palkkakin jos on ahkera..

• Ok. Voinhan mä kokeilla miten mulla menis kaivostyöläisenä. Sinäänsä oishan se ihan varmaan mukavaa!

• Jos joku tietää niin kauanko tässä hyväksymisessä kestää, koska oon haljeta, kun vaan haluaisin päästä pelaamaa?

• @Saksupro taitaa olla Gremos lomalla, odotat vaa jonkun aikaa niin eiköhän se tänne eksy sit jossain vaiheessa.

• Onhan se vähän kumma, kun @Gremos on ollut aktiivisena tunti siitä kun laitoin ton pyynnön mut sitte ei käyny hyväksymässä.

• @Saksupro Hän on tod.näk. ollut puhelimella, hänen pitää olla koneella lisätäksesi sinut pääsylistalle.

• Ylläpitäjä

Tosiaan olin kiertämässä 3 päivää suomea tosin ruotsiinkin eksyttiin vahingossa :D ja ei ollut konetta mukana joten tässä on kestänyt hieman :)

Hyväksytty.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata

Looks like your connection to Maailmanlopun keskustelupalsta was lost, please wait while we try to reconnect.