Jeanin palkkasoturitoimisto

• Tämä viesti poistettiin!

• moi Voiks tappaa ton pelaajan vallu 13 (gremos?) ? voin maksaa Kolme (ssataa) rupulaa (ps anonyymi ilmoitus)

• @Jean_de_Flambeur sanoi:

Palvelu

Täältä voit ostaa ja tilata mitä vain. Tietoa, tavaraa tai palveluita. Ei ole asiaa, mitä minä en saisi tehtyä, mutta paskaduuneihin en ryhdy.

Luottamus?

Asioinnistasi ei saa kuulla kukaan, ei ainakaan minun suuni kautta. Maksan verot, mutta niissä en mainitse nimiäsi tai asiaasi.

Mitä jos joku asiakas on saanut kuulla vihiä, että joku olisi ostanut sulta jonkin... palvelun. Sitten tämä asiakas lupaa maksaa suuren summan jos kerrot toisen asiakkaan luottamuksellisesta asiasta 😮"Ei ole asiaa jota en saisi tehtyä", mutta myös "Asioinnistasi ei saa kuulla kukaan" --> Paradoksi

:-)

• @ilkkadx Mieti vähemmän ja tee enemmän. 

Minulla on kaikki hallinnassa, joten en kaipaa lopettaneiden pelaajien "viisaita" ajatuksia.

• aik ylimielist @ilkkadx oli just hyvä kommentti

• Kaipaatko rahaa ja omistat jotain harvinaista?

Jeanin palkkasoturitoimisto ostaa mielellään harvinaista tavaraa tai hyödyllistä tietoa. Jos siis omistat jotain harvinaista, tule neuvottelemaan kanssani ja voit saada hyvät rahat.

Ostetaan etenkin zombin, mustekalan, jäniksen ja hevosen päät.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata

Looks like your connection to Maailmanlopun keskustelupalsta was lost, please wait while we try to reconnect.