Armahdushakemus

• Hei! Minut kirottiin noin 3kk sitten syistä seuraavista: Olen sääntöjen vastaisesti gireffannut.Toivoisin toista mahdollisuutta.Olen lukenut Aurinkomaan säännöt monta kertaa.Olen myös oppinut virheistäni että ei kannattaisi tehdä ilkivaltaa tai grieffata.Se on harmillista kun tein sääntöjen vastaisesti mutta en enää ikinä haluaisi tehdä niin.Haluaisin jatkaa pelailuani Aurinkomaassa.En ymmärtänyt silloin mitä tein ja mitä seurauksia siitä tulisi.Tahtoisin vain alottaa alusta pelaamiseni tällä serverillä.Toivon että antaisitte minulle uuden mahdollisuuden.

• Tämä viesti poistettiin!

• @Sadsumi Kopioitsä just lähes kaiken, mitä Nathazen sanoi toisessa hakemuksessa ja liitit sen tohon? Sen jälkee viel vähä muutit sitä ja painoit "Lähetä". Pliis 😖

• Mua ite häiritsee se näissä grieffauksien armahdushakemuksissa, kun kirotut ei koskaan kerro mitä on grieffannut ja minkä takia.. Kertoo vaan katuvansa, mutta mitä tarkalleen? Kyllä mä itse toki sen ymmärrän, että porukka katuu grieffattuaan Suomen ainoalla Minecraft-palvelimella, mutta mä ainakin ite haluan tietää, mitä kukin on grieffannut tarkalleen ennen kuin edes harkitsen puoltamista, jos ei suoraan armahdeta.

• @Sadsumi

Mielipiteesi on väärä, se todistettiin jo paskapuheeksi, poista viestisi.

• @KarvaMies Itse grieffasin ja varastin Roihun museosta tavaraa

• Ylläpitäjä

Ainahan voidaan uudelleen kirota jos sääntöjä rikotaan. Armahdettu.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata

Looks like your connection to Maailmanlopun keskustelupalsta was lost, please wait while we try to reconnect.