Armahdushakemus

• Heipä hei! Sain kirouksen jokunen aika sitten syynä oli grieffaus. Ymmärrän miksi minut kirottiin. Ensin pidin Aurinkomaata ihan tavallisena minecraft palvelimena, servu vaikutti hyin tylsältä. Tässä muutamien kuukausien sisällä olen alkanut kiinnostumaan tästä roolipelaamisesta enemmän, haluaisin saada toisen mahdollisuuden. Olen myös lukenut säännöt huolellisesti ja lupaan noudattaa niitä! Lupaan olla asiallisesti. Ymmärrän myös jos minulle ei haluta antaa uutta mahdollisuutta. Kiitos jos jaksoitte lukea ☺ -wilmq

• @wilmqq  Kerrotko tarkemmin grieffauksesta? Oliko vain 1 blokki, seinä vai isompi grieffi? Ja koska sinut kirottiin, osaatko sanoa kauan siitä on aikaa?

• Tais olla muutama palikka sieltä sun täältä, ja kirous tais tulla alkukesästä?

• Uskon ja toivon että pääset takaisin!

• Armahdusta vain. Kuka olisi niin paska ihminen, että tulee tekemään armahdushakemuksen vain päästäkseen aiheuttamaan uudestaan häiriötä? 

Kaikki sujuu hyvin, kun kysymyksiin saadaan vastaukset ja uusia pelaajia osataan neuvoa tarpeeksi. Tähän on meidän kaikkien vanhempien pelaajien helppo vaikuttaa, joten pyrkikäämme siihen.

• Ylläpitäjä

Armahdus menee oikeudenkäynnin kautta. joten puoltakaa jos siltä tuntuu.

• @Gremos sanoi:

Tää nyt on vaan mun turha mielipide, mut Aurinkomaassa on tällä hetkellä sen verran naftisti pelaajia että tästä armahdusoikeudenkäynti pakosta vois joksikin aikaa joustaa, ainakin tälläsissa järkevissä hakemuksissa (+ kun miettii kuinka paljon pahemmista rikkeistä oot porukkaa armahdellut vaikka niistä oiskin vasta vähän aikaa niin tää lähinnä ihmetyttää, eikä mun tarkotus nyt ole mitenkään syytellä). Tai vähintäänki laskea se puoltajien määrä viiteen koska:

1) Nykyisellä pelaajamäärällä vähemmän tunnetut pelaajat ei saa tarpeeksi puoltajia saatika niitä sitten saavu oikeudenkäynteihin.

2) Itse en muista, että tänä vuonna yksikään uudempi pelaaja olisi saanut armahdusta armahdusoikeudenkäynnin kautta, joten tää ei selvästikkään toimi niinkuin pitäisi.

3) Me tarvitaan uusia pelaajia, koska välillä tuntuu siltä ettei edes siinä kuuden aikaan illalla, kun kaikilla luulis olevan aikaa pelailla oo sitä viittä kuutta pelaajaa enempää paikalla. Ja tähän mie itsekkin samaistun, ei mua huvita pelata kun kukaan muu ei pelaa ja ei ole töitä, koska ei ole materiaaleja kun ei ole pelaajia kaivoksiin.

• @Minerrva sanoi:

@Gremos sanoi:
     Tää nyt on vaan mun turha mielipide, mut Aurinkomaassa on tällä hetkellä sen verran naftisti pelaajia että tästä armahdusoikeudenkäynti pakosta vois joksikin aikaa joustaa, ainakin tälläsissa järkevissä hakemuksissa (+ kun miettii kuinka paljon pahemmista rikkeistä oot porukkaa armahdellut vaikka niistä oiskin vasta vähän aikaa niin tää lähinnä ihmetyttää, eikä mun tarkotus nyt ole mitenkään syytellä). Tai vähintäänki laskea se puoltajien määrä viiteen koska:
    1) Nykyisellä pelaajamäärällä vähemmän tunnetut pelaajat ei saa tarpeeksi puoltajia saatika niitä sitten saavu oikeudenkäynteihin.
    2) Itse en muista, että tänä vuonna yksikään uudempi pelaaja olisi saanut armahdusta armahdusoikeudenkäynnin kautta, joten tää ei selvästikkään toimi niinkuin pitäisi.
    3) Me tarvitaan uusia pelaajia, koska välillä tuntuu siltä ettei edes siinä kuuden aikaan illalla, kun kaikilla luulis olevan aikaa pelailla oo sitä viittä kuutta pelaajaa enempää paikalla. Ja tähän mie itsekkin samaistun, ei mua huvita pelata kun kukaan muu ei pelaa ja ei ole töitä, koska ei ole materiaaleja kun ei ole pelaajia kaivoksiin.

No... Te uudemmat pelaajat ette muista että sillonkun vielä kelpasi 5 puoltajaa, armahduksen saivat lähes jokainen sen tahtova pelaaja, ja tuomarilla/oikeuskanslerilla oli aivan järkyttävästi hommia.

Itse lähtisin muuttamaan tätä kiroussysteemiä niin, ettei jostain yhden kiven rikkomisista enää rangaistaisi kirouksella vaan esim varoituksella. Eriasia tietysti jos se yksi kivi rikotaan tarkoituksena tunkeutua sääntöjenvastaisesti taloihin tms. muuten vain grief olisi suurempi kun semmoinen puolivahinkoklickgriefvuosisittenjanytvastahuomattiin.

Esimerkkejä näistä pikkurikkeistä joista olisi voinut jättää kiroamattakin ehkä:

http://foorumit.maailmanloppu....

•  No... Te uudemmat pelaajat ette muista että sillonkun vielä kelpasi 5 puoltajaa, armahduksen saivat lähes jokainen sen tahtova pelaaja, ja tuomarilla/oikeuskanslerilla oli aivan järkyttävästi hommia.

@oko22 silloin oli varmaan enemmän pelaajia kuin nykyään. Kyllä tuossakin silti tarvisi sen 7 puoltajaa koska aina pari jantteria jättää ilmestymättä oikeudenkäynteihin. Voisi sitä kuitenkin kokeilla, parempi paljon kuin ei ollenkaan... Ja voihan näitäkin katsoa tapauskohtaisesti, esim. joku vanha pelaaja jolle varmasti riittää puoltajia tai joku massiivisen grieffin tehnyt kaveri  tarvii sen kymmenen puoltajaa, mutta joku 3kk pelannut "vittuilin ylläpidolle vuonna nakki ja pottu ja grieffasin yhden slabin" tyyppi tarvisi vain viisi. Valtias tai oikeuskansleri vois sitten hakemuksen perusteella katsoa kuinka paljon puoltajia kukanenkin tarvii.

Mutta oon kyllä samaa mieltä noista turhista kirouksista jotka oltais voitu hoitaa varoituksilla ihan yhtä hyvin.

• @Nathazen sanoi:

Armahdusta vain. Kuka olisi niin paska ihminen, että tulee tekemään armahdushakemuksen vain päästäkseen aiheuttamaan uudestaan häiriötä? 
    Kaikki sujuu hyvin, kun kysymyksiin saadaan vastaukset ja uusia pelaajia osataan neuvoa tarpeeksi. Tähän on meidän kaikkien vanhempien pelaajien helppo vaikuttaa, joten pyrkikäämme siihen.

Hugoherman olisi :P

• Ei Huuqoa enää kiinnosta Aurinkomaa :D Se pyörii Wildycraftissä moderaattorina.

• Ylläpitäjä

Armahdettu.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata

Looks like your connection to Maailmanlopun keskustelupalsta was lost, please wait while we try to reconnect.