Armahdushakemus

• Hei! Mut on siis kirottu ja bännätty servulta. Ystäväni meni katsomaan serverillä miksi minut kirottiin ja se oli koska olin grieffannut. Mutta kun itse yritän päästä peliin se sanoo että olen hackannut. Mietin että kumpaa sitä sitten uskoisi. Mutta kuitenkin. Pyydän että pääsisin takaisin.                                                                                                                                            

Tein tyhmiä juttuja kun pelasin aijemmin ja myönnän että tein tyhmiä juttuja. Mutta en koskaan hackaisi. Tai grieffaisi enää ikinä. Olen muuttunut omasta mielestäni paljon. Siitä on jo yli 9kk kun minut bännittiin. Koitin aijemmin jo päästä takaisin mutta epäonnistuin. Sain toivoa kuitenkin yrittää uudestaan.

Toivon että antaisitte uuden mahdollisuuden. Lupaan noudattaa sääntöjä ja ymmärrän teosta tulleet seuraukset. En koskaan tekisi niitä juttuja mitä tein aijemmin ja lupaan käyttäytyä. Ymmärrän kyllä jos minulle ei haluta antaa mahdollisuutta. Kiitos siitä jo, jos luitte tämän.

• Armahdusta vain. Kuka olisi niin paska ihminen, että tulee tekemään armahdushakemuksen vain päästäkseen aiheuttamaan uudestaan häiriötä? 

Kaikki sujuu hyvin, kun kysymyksiin saadaan vastaukset ja uusia pelaajia osataan neuvoa tarpeeksi. Tähän on meidän kaikkien vanhempien pelaajien helppo vaikuttaa, joten pyrkikäämme siihen.

• @Nathazen sanoi:

Armahdusta vain. Kuka olisi niin paska ihminen, että tulee tekemään armahdushakemuksen vain päästäkseen aiheuttamaan uudestaan häiriötä? 

Paskaa. Malliesimerkkejä on useita.

• @oko22 sanoi:

@Nathazen sanoi:
    Armahdusta vain. Kuka olisi niin paska ihminen, että tulee tekemään armahdushakemuksen vain päästäkseen aiheuttamaan uudestaan häiriötä? 
     Paskaa. Malliesimerkkejä on useita.

Jep, esimerkiksi eräs nimeltämainitsemattoman Aurinkomaa-nimisen palvelimen omistaja on bannattu siis kirottu eräältä Suomen ainoalta minecraft serveriltä... 2-3 kertaa? Ja aina saanut armahduksen :-)

Edit:

@Gremos Kiitos korjauksesta, ajattelin varmaan bannia siksi koska kiroaminenhan on banniin verrattavissa oleva rangaistus :-)

"miten se suhun millääntavalla vaikuttaa?", Ei mitenkään, mutta halusin osoittaa Nathan väitteen vääräksi, toki olisin voinut antaa jonkin muunkin esimerkin mutta tulit ensimmäisenä mieleen.

• Ylläpitäjä

@ilkkadx Muuten hyvä mutta ei ole koskaan bannitty. Ja miten se suhun millääntavalla vaikuttaa? on kyllä kiva huomata että oon sulle tärkeä ihminen kun ajattelet mua noin paljon :)

• Ylläpitäjä

Armahdettu.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata

Looks like your connection to Maailmanlopun keskustelupalsta was lost, please wait while we try to reconnect.