io.netty.handler.timeout.readtimeoutexception

• Nyt tarvitaan taas osaavien apuja. Yhtäkkiä (usein jopa minuutin välein), lennän ulos serveriltä, tuon virheviestin saattelemana. Olen etsinyt ohjeita netistä vaikka kuinka, ja nämä kohdat olen toteuttanut:

1. Resetannut winsockin kolme kertaa, ja käynnistänyt koneen uudelleen resetin jälkeen.
    2. Kokeillut täysin vanillassa, ja Optifinen kanssa.
    3. Pyytänyt Gremosia käynnistämään serverin uudelleen.
    4. Käynnistänyt reitittimeni uudelleen (speedtestin arvot eivät muuttuneet).

Luin, että netin yhteys voi vaikuttaa, ja tässä speedtestin tulokset:

Ongelma on siis minulla vain Aurinkomaassa, ei muilla servereillä. Tietokoneenikaan ei ole mikään peruna, huonompilaatuinen yhteys johtuu siitä, että se tulee kuparilankaa pitkin (kröhöm syrjäseudulla), 3000 metrin päästä jakokeskuksesta.

• Mulla on sama ongelma. Välillä heittää jopa 5 kertaa peräkkäin pihalle ja siihen päälle viellä jos on heittänyt ulos hypätessä niin muutaman kerran lentämisestä.

Mun netissä ei ainakaan ole vikaa.

• Huonomaineinen henkilö

Tämä viesti poistettiin!

• Laita sieltä Aurinkomaan ”edit server” kohasta ”resourcepacks - prompt” mulla ainakin toimi silleen

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata

Looks like your connection to Maailmanlopun keskustelupalsta was lost, please wait while we try to reconnect.