Onko kyseessä jokin bugi tai vastaava?

• Elikkäs, eilen tulin uutena tyyppinä, niin ainahan tulee chattiin tietoa; Sinä et voi tapella, rakentaa jne. Aina chattiin ilmestyy linkki foorumeille, jotta voisi tehdä hakemuksen Aurinkomaahan, tai muuten vaan rekisteröityä. Kun minä päätin sammuttaa Minecraftin, niin päätin sittenkin palata takaisin Aurinkomaahan, jotta voisin painaa sitä linkkiä, ja tekemään hakemuksen. Mutta kun saavuin Aurinkomaahan, tavaraluettelooni ilmestyi paistia, lankaa ja kirjan. Ajattelin tietokoneeni vain temppuilevan, joten päätin sammuttaa Minecraftin ja palata sekunnissa takaisin. Kun tulin taas takaisin, olin kuulemma suorittanut kaikki saavutukset Silloinen reaktioni oli, että mitä hiiskattia on nyt tekeillä. Haluaisin vain saada tiedoksi, että oliko se jokin bugi, tai jokin muu vastaava? Kiitos, jos vaivauduitte vastaamaan.

• Mulle kävi samalla lailla mutta se korjaantuu kun anot pelaajaksi pääsyä.

• Bannattu

no ne on alotusitemeitä jotka kaikki saa

• Ylläpitäjä

Aurinkomaahan pääsemiseksi sinun pitää tehdä sisäänpääsyhakemus muussa tapauksessa olet vierailija näyt muille kissana etkä voi vaikuttaa maailmaan mitenkään jos halaut oikeasti pelaamaan sinun pitää ensin rekisteröityä foorumilla ja tehdä sisäänpääsyhakemus (sisäänpääsyhakemukset osioon). Siellä on kyllä ohjeet, miten se tehdään. Tämän aiheen voi lukita.

• Bannattu

(piist miki sen hakemus hyväksyttiin 3 päivää sitten)

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata

Looks like your connection to Maailmanlopun keskustelupalsta was lost, please wait while we try to reconnect.