Mitä olet saanut Maailmanlopulta?

• Tuli tuossa mietittyä, miten tällaisista roolipelipalvelimista voi olla hyötyä myös oikeaa elämää ajatellen, joten päätin esittää tänne muutaman kysymyksen.

Oletko oppinut ottamaan enemmän vastuuta?

Oletko saanut oikeita kavereita(eli kavereita joiden kanssa touhuat myös pelin ulkopuolella)?

Oletko oppinut jotain muuta? Mitä?

• Tyttöystävän.

• Kavereita ja ihania sellaisia.

• Jos tekee tarpeeksi töitä saavuttaa sen mitä haluaa

• Aurinkomaalta olen saanut vain aihetta pettymyksen tunteeseen sekä myötähäpeään. Toisaalta olen myös oppinut että miten servereitä ei kannata kehittää.

• Huonomaineinen henkilö

Olen menettänyt elämän haluni xd

• @NalleKalija elämänhaluni*

• Kehittyt hieman rakentajana josta loppujenlopuksi ylläpitovaihdoksien ja mapresetin aiheuttaman motivaation lopahtamisen takia ei ole juurikaan mitään merkitystä ja olen tavallaan tuhlannut muutavan vuoden elämästäni ilman mitään saavutuksia

• Kehistys vanman

• Kerrotte negatiivisista kokemuksista, mutta silti pyöritte vielä täällä. Miksi näin? En halua ketään provosoida, mutta jätätte selvästi jotakin myöntämättä.

E: No ei sitten mitään, jos tuo oli teille vain läppää. Mistä minä olisin sen voinut tietää, kun elämme eri todellisuuksissa?

• @Nathazen Hei ihan rauhassa. Tultiin vaan läpällä kirjottaa tänne kun joku linkkas hassun linkin.

• @Nathazen Taidat itsekin olla hieman kehistys vanmainen

• Olen oppinut, että kissat ja lampaatkin voivat mennä naimisiin. 

• bannit

• nii just

bannit

• @Asver sanoi:

@Nathazen Taidat itsekin olla hieman kehistys vanmainen

Voi olla mahdollista, mutta mitä väliä sillä on. XD Naurettava kommentti.

Ei minua kiinosta pätkääkää mitä muut ajattelevat minusta. Omaa elämää täällä on tarkoitus elää, ei muiden. Annat vain muille samanlaisen mahdollisuuden niin kaikki on hyvin.

E: Tuokin taisi olla teille läppää, mutta enpä lähde toistamaan itseäni.

• Aktiivinen pelailu on auttanut mua suunnattomasti yhteiskuntaopin ja historian opinnoissa (oikeesti! Suosittelen ehdottomasti töitä lääninhallinnossa tai ison yrityksen [köhköh villala] johdossa, siitä oppii taloustiedon perusteita), opettanut toimimaan erilaisten ihmisten kanssa, harjoittanut sorminäppäryyttä ja nopeuttanut konekirjoittamista sekä opettanut erittäin tehokkaasti kestämään pettymyksiä, stressiä ja vastoinkäymisiä. Lisäksi oon saanut mukavia kavereita ja tarinallinen palvelin on ruokkinut mielikuvitusta sekä inspiroinut ihan älyttömästi ja antanut ideoita muihinkin projekteihin.

Edit: oon ehkä vähän nörtti, älkää silti downVote:-( tykkään pelata palikkapeliä

• @Kurppis

Noita asioita minä ajattelinkin, ja on hienoa, että joku on myös niitä kokenut.

Eikä sillä ole väliä, vaikka olisit joidenkin mielestä nörtti, koska on myös niitä(esim. minä), jotka pitävät sinua mahtavana tyyppinä.

• Kärsivällisyyttä, pettymysten kestämistä ja tietenki vähän enemmän sosiaalisuutta munki elämään (voi kyllä, lasken pimeässä huoneessa yksinään minettämisen sosiaaliseksi elämäksi! Olen vajonnut alas...) :D

• Menettänyt sosiaalisen elämäni ja kaverini, sekä kehittynyt ihmisenä.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata

Looks like your connection to Maailmanlopun keskustelupalsta was lost, please wait while we try to reconnect.