Armahdus hakemus

• Eli sain bännit X-raysta

Eli siis koko juttu alkoi tänää iltapäivällä kun annoin pikkuveljeni pelata minecrafti koneellani. hän sanoi ennen tätä tapahtumaa että hän haluaa pelata koneellani minecraftia hypixelissä.sitä edelisenä päivänä hän oli ollut minulle vihainen.Hän varmasti halusi kostaa minulle siitä että en antanut sitä edellisenä päivänä hänen pelata hypixeliä.luulin että hän vain pelaa minecraftia hypixelissä.hän oli katsonut hyvin monta kertaa kun pelaan aurinkomaassa.hän latasi X-rayt koneelleni ja meni aurinkomaahan kun olin mennyt ylä kertaan katsomaan tv:tä.ja sitten kun menin koneelleni ja avasin minecraft:issa aurinkomaan serverin huomasin että olin kaivoksessa ja minulla oli 4voima kiveä ja 13red stonea ja vielä 3ruutia.luulin että se oli clitchi ja vein ne vain palkka arkkuuni.en itse käyttänyt X-rayta.

• Bannattu

Petoliset pikkuveljet.

• Jos tää on totta nii yks syy enemmän miks et enää ikinä anna sen pelata minecraftia sun accountilla :)

• @KarvaMies siksi koska isi ei osta sille omaa.

• Sano sitte sun veljelles että ostaa oman käyttäjän ja ettei saa pelaa sun käyttäjällä enää. Ehkä se sit tajuu mitä teki

• Olet itse vastuussa accountistasi, ja siitä miten hallinnoit sitä. Discordissa sanoit "Löysin 4 voimakiveä" muistaakseni, joka on yksi syy lisää miksi ei unbannata sinua. Sinun ei tarvitse syyttää pikkuveljeäsi, vaan itseäsi koska annoit hänen pelata. (Jos annoit edes...) Kirjoitusvirheet kannattaa tuosta korjata, pisteen jälkeen välilyönti ja iso alkukirjain kun aloitat uuden virkkeen. Hyvin häiritsevää lukea tuollaista tekstiä. Onnea vaan jos pääset takaisin Aurinkomaahan...

• Tämä viesti poistettiin!

• Mitä tuossa ei muka ole uskottavaa, ja miksi sydämmesi pompottaisi? Miksi noin nuori edes haluaa Aurinkomaahan? Aurinkomaassa on ikäsuositus helposti ymmärrettävistä syistä: Aurinkomaa vaatii jonkun verran ymmärrystä historiasta, jota sinulla ei oikein vaikuta olevan. Tässä vielä sääntö mitä rikoit:

Ei saa käyttää huijauksia

Pelin tasapainon säilymiseksi on tärkeää ettei Aurinkomaassa käytetä x-raytä/chestfindereita tai muita huijauksia. Huijauksien käyttö havaitaan yleensä melko nopeasti. Aurinkomaassa pelkkä epäily huijausten käytöstä on riittävä peruste Kiroamiseen / ikuiseen pysyvään porttikieltoon. Myöskään bugien hyväksikäyttö ei ole sallittua vaan bugeista tulee ilmoittaa Aurinkomaan foorumeilla. Minecraft-clientin debug-tiedot tulee myös pitää pois päältä.

Huomioi erityisesti kohta: "Ikuiseen pysyvään porttikieltoon"

Hakemuksesi on mielestäni epäpätevä ja epäuskottava. Siihen kannattaa oikeasti panostaa jos oikeasti haluat unbannit/armahduksen. Kirjoitusvirheetkin särähtää silmään epämukavasti (kuten aiemmin jo sanoin) Kannattaa käyttää hakemuksissa sun tällaisissa kirjakieltä...

• "Pikkuveli pelasi koneella". Klassikko :,)

• Kirjoitusvirheet virkkeessäsi särähtää silmään epämukavasti. @Brecs 

1. Pilkku puuttuu.

2. Piste puuttuu ja ota sulkeet vittuun, jos et osaa käyttää niitä.

3. Sydämesi kirjoitetaan yhdellä m:kirjaimella.

4. Kysymysmerkki puuttuu. (Ei ole suositeltavaa käyttää virkkeen alussa ja-rinnastuskonjunktiota)

5. "Sinun kannattaisi käyttää tällaisissa hakemuksissa kirjakieltä" olisi oikeampi tapa ilmaista asia kirjakielellä, varsinkin jos valittaa itse kirjakielen käytöstä.

//Edit: Juhnu542 kiitos :--)

1. panostaa jos
    .
    2. (kuten aiemmin jo sanoin) Kannattaa
    .
    3. sydämmesi
    .
    .
    4. uskottavaa, ja
    .
    .
    5. Kannattaa käyttää hakemuksissa sun tällaisissa kirjakieltä...

• @Tasssu You've made me proud <3

• Ylläpitäjä

Jokainen on vastuussa omasta käyttäjästään ja mitä sillä tehdään. Ihan sama oliko se pikkuveli, isoveli, äiti, isä, kissa, koira tai joku muu se on sun käyttäjä ja sä kärsit seuraukset. Hakemus on hylätty.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata

Looks like your connection to Maailmanlopun keskustelupalsta was lost, please wait while we try to reconnect.