...

• Bannattu

Tämä viesti poistettiin!

• On huomautettu jo aiemmin - ei kuitenkaan "korjattu".

Ja hyvä niin, ihan turhaa. 

• Aurinkomaassa tai sen foorumeillahan ei saa keskustella uskonnollisista tai poliittisista kysymyksistä. Se, määritelläänkö ateismi uskonnon puutteeksi vai uskomukseksi itsessään, on hyvin poliittinen kysymys, joten siksi en uskalla tässä keskustelussa sanoa omaa mielipidettäni sen tarkemmin, etten vahingossakaan riko foorumin sääntöjä.

Joka tapauksessa pitää tiedostaa, että oikeassa elämässä on meneillään jatkuva, riitaisakin väittely siitä, onko ateismissa kyse uskonnon tai uskomusten puutteesta vai uskomuksesta itsessään. Luulen, että kadotustekstin muotoilu on ollut sen koodanneen ylläpitäjän henkilökohtainen valinta, ja se saattaa heijastaa hänen mielipiteitään. Periaatteessa ylläpitäjällä on täysi oikeus päättää siitä, millaisia sanavalintoja hän käyttää palvelimensa sisällössä, vaikka ne loukkaisivatkin jotakuta. On tietenkin eri asia, onko se kohteliasta tai hyvän maun mukaista.

Itse en näe suurta syytä ilmaisun muuttamiselle, vaikka olisikin hyvä, että Aurinkomaa olisi kaikkien maailmankatsomusten ihmisille avoin.

Edit: Mua henkilökohtaisesti vähän häiritsee se, että sä Tubaaja tuot esille oman mielipiteesi poliittisesta kysymyksestä ikään kuin se olisi todistettu oikeaksi ("Koska Ateismi siis tosissaan on oma uskomuksen haaransa.") ja sanot sitten perään, että eri mieltä olevat älkööt vaivautuko kommentoimaan.

• @kurppis islam on ainut oikea ja se pitää merkitä monoliittiin

• Saat, Okatus, banaanin tuolla tahdilla. Vitsit sikseen, mikäli et pysty antamaan mitään rakentavaa kommenttia, voinet olla hiljaa.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata

Looks like your connection to Maailmanlopun keskustelupalsta was lost, please wait while we try to reconnect.