Unesi

• Jooh... tänne voi siis jakaa unia, tai "kohdat" unista, jotka muistat..

• Pelasin parin tyypin (Johkusss Shininen ja 1 muu) kanssa League of legends nimistä peliä ja siihen oli tullut uusi champion nimeltä "Bakura", jonka tunnistin koska se on "Yugioh" nimisestä animesta. Olin itse hämmästynyt, mutta kirjauduin sisään ja yhtäkkiä minä olin saanut kyseisen championin ilmaiseksi, mutta siinä ei kerrottu keneltä (En muista enempää tästä kohdasta) Olin toppi lanessa pelaamassa kyseistä championian vastassa oli Renekton niminen championi sain first bloodin, kun tapoin hänet... ja siihen sitten uneni päätyy tai noh en muista enempää..

• Bannattu

Näin joskus unta että pelasin Mikimokan kanssa hippaa. Miki oli semmonen punapartainen ja hiuksinen, vihreäpaitainen ja  TOSI NOPEE SAI MUT kiinni melkei heti

• Näin kerran unta, että olin Pilvisen kanssa saunassa IRL.

• Näin unta Pilvisen vaimosta joka oli joku kultijohtaja ja piti summonaa joillain elementtikivllä hautausmaalta. En tosin tätä tehnyt, koska sain tän tiedon entisessä kodissani kun sain jotain näkyjä siinä unessa siis.

Lopuksi heräsin siihen, kun nuolin unessani meidän ulko-oven metallista pidikettä, siis sitä, jolla pidetään ovi auki.

E: Heräsin siis sängystäni, en nuollessani sitä metallitankoa ulkona. En herännytkään sängystäni, vaan vaihdoin unta muistaakseni Hercule Poirottiin.

E: samana yönä näin myös muita ihmeellisiä unia, eli olin jollain kivisellä kallopatsaalla, sekä että olin Hercule Poirot ja että olin kavereideni kanssa baarissa ala-ikäisenä. -Se oli outo yö..

• Joo tämä oli tarpeeksi outo uni tänne.

Pari päivää sitten näin sellaista unta, jossa joku paha tyyppi ajoi takaa minua, Arnoa, Kakea ja paria muuta Aurinkomaan tyyppiä (joita en muista). Pahalla tyypillä oli aseenaan musiikkikanuuna, joka oli tuuban muotoinen ja ampui kovia metallisia nuotteja. Siitä lähti ihan kauhea meteli kans ja aika moni ihminen kuoli. No me juostiin umpikujaan ja paha tyyppi astui valoon. Silloin selvisikin, että musiikkikanuunan käyttäjä olikin Tasssu! Hän aikoi ampua Arnon, mutta sitten minä hyökkäsin suoraan hänen kimppuunsa, riistin aseen hänen käsistään ja pamautin sillä Tasssun kuoliaaksi! Kaikki olivat hyvin iloisia urotyöstäni. (Huom. tämä on uni, ei minulla ole mitään ikäviä ajatuksia Tasssua kohtaan :) )

Ja sitten ilman mitään syytä tai varoitusta Arno antoi Kakelle pusun. Kake ei tykännyt, ja Arno kohotteli sen kulmakarvoja. Minä olin lähinnä hämmentynyt.

• Tuli vaan mieleen mut eikö yhtään herätä miettimään kun Minecraft tulee jo uniin?

• Silloin, kun pelasin voutina ja jaarlina viime kartassa, näin tosi usein unta Aurinkomaasta. Pilvinen oli niissä usein. Olin tosiaan aika huolissani siitä, että näin niin usein unta palikkapelin tapahtumista (peli ja sen tapahtumat pyöri siis liikaa mielessä, stressasin sitä liikaa = tuli uniin) ja se olikin yksi niistä useista syistä, joiden takia lopetin aktiivisen pelailun. 

Edit: Mutta ei Minecraft-unista tartte huolestua, ellei niitä ole paljon. Suuri määrä voi tarkoittaa sitä, että peli ja sen asiat pyörii liikaa mielessä ja pelailua pitäisi koittaa vähentää, mikäli kokee sen olevan tarpeellista. Yksittäinen Minecraft-uni on nyt vaan uni muiden joukossa, ei sen tarvitse edes herättää huolestuneita ajatuksia. Näkeehän sitä paljon hullumpiakin tosi elämään perustuvia unia. :D Moni uneksii joskus peleistä, joita on pelannut.

• Huonomaineinen henkilö Bannattu

oddagaa nyd lääggeed saadana

näin unta että gremos teki esssäään amaaha  ja sit gremos kirosi jupiterin kun se haukku gremmmmosssdii jonneks en muista unest emempää

Muistan sen jännitävän unen missä ostin amaa ja bannasin muut paitsi nallet

• Tämä viesti poistettiin!

• Näin semmoista unta, jossa minä olin saunassa 8-luokkalaisten tyttöjen kanssa. ;D

• @WolfieLauri Onko tuo nyt sitten hyvä uni..?

• @Kakkischumon joo oli hyvä uni, ne oli alasti. Se oli kuin ois ollu totta. Työkaluni nousi pystyyn saunassa. XD

• @WolfieLauri Saunassa...? ALASTI!?!? 

• @Kakkischumon en mäkää voi uskoa että joku voi olla SAUNASSA ALASTI!

• *facepalm*

• @WolfieLauri

Uskalla toteuttaa unelmasi! Itse näin unta että irl ammuin Aurinkomaan musketilla, poliisi otti mut kiinni ja sain piiitkän tuomion...

• @kaketeus sanoi:

@WolfieLauri
    Uskalla toteuttaa unelmasi! Itse näin unta että irl ammuin Aurinkomaan musketilla, poliisi otti mut kiinni ja sain piiitkän tuomion...

Sit ku selviää et WolfieLauri onkin kohtuukarvainen keski-ikäinen hieman alkoholisoitunut mieshenkilö ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Looks like your connection to Maailmanlopun keskustelupalsta was lost, please wait while we try to reconnect.