Gremosin kritisointi

• Ei kannata edes aloittaa näiden turhien viestien laittamista ketjuihin. Sä annat ittestäs vaan negatiivisen kuvan muille @eseimi

• Bannattu

Tämä viesti poistettiin!

• Mielestäni olet ihan kelvollinen ''johtaja'' (unohdin sanan väliaikaisesti lol), mutta en pidä erityisen paljoa siitä, että serverille astettiin roolipelipakko. Kun joillekin ihmisille se on erittäin vaikeaa, vaikka pitäisivät serveristä kovasti. Itselleni mummoassa tuli erittäin suurena ongelmana sanoa, että lähden koneelta hetkeksi, ja mielestäni brb kuulostaa vaan tyhmältä. Piti sit yrittää mongertaa jotain siinä, mutta olen puhunut. Downvotetkaa toki jos mielipiteeni on paska, huono, tai muutenvaa erittäin järjetön (:

• Lähden koneelta hetkeksi = Tulen pian takaisin? Ei se itsensä ilmaisu nyt niin vaikeaa ole loppujen lopuksi. Mielestäni se roolipelipakko on vain tosi hyvä niille pelaajille jotka oikeasti roolipelaa. Helpottaa suuresti heidän pelaamistaan ja mielestäni roolipelaavat ovat ns, tärkeämpiä kuin he, jotka eivät.

• @Oldegroud Toi on kyllä totta, unohdin mainita omalta osaltani, että mä tykkään aina sanoa syyn siihen mukaan, enpä tiiä miks. Mutta kai mä sitte yritän tota käyttää :D

• Aika surkea toimintatapa Gremoksella tässä uusimmassa paskamyrskyssä. (Olettaen että ei aprillipila)

Sen sijaan että alkaa sulkemaan Aurinkomaata ja bannimaan kritisoijia niin olisi voinut esim. julkisesti kommentoida syytöksiä, jos totta niin pyytää anteeksi ja selventää.

Suhteellisen suuren serverin omistajana on kuitenkin totuttava kritiikkiin ja syytöksiin.

EDIT: Noh, nyt on ihan hyvät selitykset annettu, eikä toi mitään kovin vakavaa ollut. Vähän myöhässä vaan.

• Huonomaineinen henkilö

Tämä viesti poistettiin!

• Bannattu

bannaa anna mennä vaan ei kiinnosta mut 

oikeesti tää on ihan vitun naurettavaa XD XD XD. voitko NIINKU yrittää antaa ees pelaajien roolipelata ja antaa niiden myös viedä tota palvelinta eteenpäin ketään ei oikeesti kiinnosta pelata tuol jos sä teet tollasii trollei vittu kokoaja

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata

Looks like your connection to Maailmanlopun keskustelupalsta was lost, please wait while we try to reconnect.