Gremosin kritisointi

• Tämä viesti poistettiin!

• Ylläpitäjä

Tämä viesti poistettiin!

• Jonni älä huoli, mä ainakin olen unohtanut sut jo <3

//Edit. Tämän viestin seurauksena Jonni päätti estää mut sosiaalisessa mediassa. :—( 

• Tykkää kirota. Pedofiili (Gremos tietää kyllä miksi), huono valtias.

• Nää sun postaukset todistaa vaan enemmän sitä että olet Brecs. Jos et olisi Brecs, pyytäisit rauhassa armahdusta ja keskustelisit Gremosin kanssa asiallisesti asiasta. Mutta koska alat haukkumaan Gremosia ja koko Aurinkomaata se todistaa että sua harmittaa koska jäit kiinni.

• @JustSeUltra Ei se oo Brecs mulle sanottii et oisin Brecin altti ja kyl se vähä vituttaa jos kirotaa asiasta jota ei ole tehnyt.

• Bannattu

vallu13 on noob

• Olen alkanut kyseenalaistamaan pätevyyttäsi Aurinkomaan omistajana, lähinnä sen vuoksi koska et ole pystynyt korjaamaan ongelmia, esimerkiksi bugi jossa chattiin ei tule ilmoitusta kun pelaaja saapuu. Voitte toki korjata ja huutaa ja downvotettaa mikäli olen väärässä.

• Eikö toi ole aika henkilökohtaista tietoa? Tuskin ketään oikeasti kiinnostaa mistä sitä rahaa on tullut... Ja tosiaan jos Aurinkomaan ylläpito ei saa mielivaltaisesti hyväksyä tai hylätä hakemuksia niin kuka sitten? @FyeFaust in hakemuksessa ei ollut juuri mitään aiheellista ja kuitenkaan häntä tuskin tulisi näkemään paljoa serverillä, sillä hakemuksessa luki, että hän tulisi vain katsomaan mitä Gremos on saanut aikaan. Ja tosiaan, miksi suo kiinnostaa mistä Gremosin rahat on tullut? @Jupit3r_ ; jos olet niin kiinnostunut niin laita vaikka Gremosille yv äläkä kritisointikanavalla puhu hänen rahankäytöstään tai muista hänen henkilökohtaisista asioista, jokaisella on vapaus tehdä rahallaan mitä haluaa. Olen puhunut.

Edit: Tosiaan kommentoin @Jupit3r_ in viestiä enkä tarkoittanut, että sinua kiinnostais, vaan @Jupit3r_ ia.

• @Teonardo3 dude wth "@FyeFaust in hakemuksessa ei ollut juuri mitään aiheellista ja kuitenkaan häntä tuskin tulisi näkemään paljoa serverillä, sillä hakemuksessa luki, että hän tulisi vain katsomaan mitä Gremos on saanut aikaan. Ja tosiaan, miksi suo kiinnostaa mistä Gremosin rahat on tullut?" En mä mistään Vallun bitcoineista ole mitään kyselly. Get your facts right m8.

• Ylläpitäjä

Jos jotakuta tosiaan kiinnostaa mun yksityinen elämä miten rahat yms käytän ja mistä ne tulee niin saa laittaa yksityisviestiä. Vastaan kyllä kysymyksiin.

• Poltit mun talon, perkele

• Bannattu

otappas nyt vaikka toi sisäänpääsyhakemusjuttu pois kun ei sillä ole ollut mitään virkaa pitkään aikaan ja moni pelaaja jää tulematta kun ei jaksa hakea erikseen pääsyä palvelimelle jossain foorumeilla

• @turmakuski00

Joo saa jäädä melkeen tulematta. Tää on rpg serveri eikä mikää kasuaali ihan sama serveri :P Foorumi ny o melkeen vähin mihin kannattaa tutustua. Wikissäki on lähes 200 tutustumisen arvosta loresivua.

• Bannattu

@Raistlin_Majer3 eipä tollasta ennenkään ollut ja hyvin näytti roolipelaajia riittävän että se siitä

• Bannattu

@Raistlin_Majer3 

Uudemman pelaajan puhetta. Ennen oltiin iha ''roolipelimäisiä'' ja asiallista porukkaa riitti ilman mitään roolipelipakotusta. Sillon pidettiin hauskaa ja juotiin kaakaota nallejen killan kokouksissa villalan tilan teurastajantalon yläkerrassa. Itse luin wikin jonkun puolen vuoden pelaamisen jälkeen eikä sieltä kauheasti hyödyllistä tietoa tullut. Sillon ne tyhmemmät pelaajat jäi vaan pois. Ne ei saanu tyhmyyttään töitä ja lopetti. Tai sitten ne sai töitä ja ei lopettanut. Ei sillon huudettu ensimmäisenä korvaan ''MOI TOPZUD! LUE WIKI!''. Vaan: ''MOI TULE MEILLE TÖIHIN''. 

Wikin lukeminen on järkyttävän yliarvostettua näin loppujen lopuksi. Villalan tilan rengit yms muu roskasakki pärjää mainiosti ilman. Lopettakaa pakotus, pitäkää hauskaa ja yrittäkää pestata uusia pelaajia töihin ja sopeuttakaa yhteiskuntaan älkääkä pakottako heille 1 000 000 sivun pituisia wikitekstejä. 

• @oko22

Nojoo on sekin totta, riippuu vähän pelityylistä. Itse olen saanut merkittävää hyötyä wikin lukemisesta ja tietyssä mielessä sinne sivun tekemisistä myös. Helpompi välittää myös informaatiota jos se sama 20 sivua pitäisi puhua jokaiselle uudestaan.

*Unohtu vielä lisätä, että kun joutuu odottelemaan sisäänpääsyhakemusta niin siinä on hyvää aikaa tutustua minne on menossa.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata

Looks like your connection to Maailmanlopun keskustelupalsta was lost, please wait while we try to reconnect.