Armahdushakemus

• Moi!

Tulin tänään varsin pitkän ajan päästä pelaamaan Aurinkomaassa ja huomasin olevani kirottu. Syyksi ilmoitettiin grieffaus ja varasetiketin rikkominen. Minulla ei ole mitään tietoa milloin se mahtoi tulla. Olin itse ollut poissa Aurinkomaasta sitten rakennusvalvojan virasta erottamisen jälkeen, mutta olin antanut sen jälkeen veljeni pelata (Kuulostaa kusetukselta) Aurinkomaassa, koska itseäni ei enää kiinnostanut siellä pelaaminen. Kysyin häneltä kiroukseen johtaneista asioista ja hän väitti joutuneensa syytetyksi, koska hän oli tehnyt rikosilmoituksen jonkun varastettua häneltä jotakin (kuulostaa myös kusetukselta). Haluaisinkin kuulla mahdollisia selvennyksiä tuohon tarinaan. Mielestäni pelasin Aurinkomaassa kunnolla ja toivoisin siksi saavani kirouksen pois. Uskon olevani edes jotenkin hyödyllinen pelaaja Aurinkomaassa.

• (Kuulostaa kusetukselta)

• Näköjään kusetat sinäkin, koska tulit kirotuksi sillon kun olit tilalla renkinä. Muistan kun Kake sillon nirhas sut eli olen varma.

• Löikö sun sisko sua kissalla?

• @Meowlicious sanoi:

Näköjään kusetat sinäkin, koska tulit kirotuksi sillon kun olit tilalla renkinä. Muistan kun Kake sillon nirhas sut eli olen varma.

Sanoin poistuneeni Aurinkomaasta sen jälkeen, kun minut erotettiin rakennusvalvojan virasta, jonka jälkeen annoin veljeni pelata Aurinkomaassa. Minulla ei ole tietoa mitä sen jälkeen tapahtui. Tätä tosin ei ole mitään syytä uskoa, sillä sitä ei voida todistaa ja kuulostaa muutenkin huonolta selitykseltä. 

• @Tukekoo Älä sitten selitä. Teit virheen, kun päästit veljesi pelamaan, joten et saa mitään erityiskohtelua. Jos haluat armahduksen, tarvitset ne normaalit 10 puoltajaa ja armahdusoikeudenkäynnin. 

Minulta saat yhden puollon.

• Tukekoo oli kyllä sen verran rehdin olonen rakennusvalvojana että en kyllä millään saa uskottua että sä olisit perseilly. Teistä muista en tiedä ja ymmärrän sen kun ette tunne ette myöskään luota. Voin puoltaa riippuen mihin suuntaan tilanne kehittyy.

• Bannattu

epä Aktiivisten YONNEJEN. Puoltamista ei laskuta 

@late1473

• Olen samoilla linjoilla Laten kanssa. Tukekoohan pelasi Aurinkomaassa jo vanhimman Roihun aikaan ja ihmetys oli kyllä valtaisa, kun aikanaan kuulin hänen kirouksestaan.

• Bannattu

ES on viis kautta viis ja kusetus haiskahtaa siis 

poistit edellisen hakemukses, miks? X-d

• Nostetaan tämä nyt, kun Aurinkomaa (ilmeisesti) tarvitsee lisää aktiivisia pelaajia.

• Onnea vaan 10 puoltajaan. Voi olla hieman haastavaa saada ne

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata

Looks like your connection to Maailmanlopun keskustelupalsta was lost, please wait while we try to reconnect.