Kuuran lääni ilmoittaa!

• Tervehdys!

Minun on kunnia nousta jatkamaan Kuuran läänin kehitystä.  Tässä viestiketjussa voit seurata tärkeitä tietoja, jota lääni haluaa tiedottaa! Olethan ystävällinen ja et sotke tätä viestiketjua, olisin todella kiitollinen.

• Kaivosuudistus:

Kuuran lääni ottaa käyttöön uuden kaivos uudistuksen! Kaivosuudistuksen tarkoituksena on nostaa palkkiota kaivamista raaka-aineista, myös tarkoituksena on saada läänille yksityisomistus kaivostoimintaan. Kaivos uudistus ei ole kokonaisuudessaan tässä, vaan tuleva kaivosjohtaja saa uuden ”kaivosmallin.”

Kaikki kaivokset Kuuran läänin alueella takavarikoidaan läänille 9.10. mennessä. Täten toivon, että kaikki yksityiset tavarat siirretään kaivoksilta pois (Huom. tämä koskee kaivosjohtajia). Asiaan ei ole poikkeusta. Ajattelen kaivostoiminnan parasta ja olen valmis käyttämään kaikkia mahdollisia keinoja.

Ammattiin on valittu Elzieh. Ikävä kyllä kaikki muut Kuuran alueen kaivosjohtajat erotetaan ja he saavat pitää rahallisen tuottonsa, mutta raaka-aineet he antavat läänille tai myyvät raaka-aineet läänin ostoarkkuihin. Mikäli Elzieh ei halua ammattiin, niin avaamme julkisen kaivosjohtajan paikan.

Kaivosjohtaja saa kunnon koulutuksen uuteen ohjelmaan. Mikäli kaivosjohtaja on epäaktiivinen voi lääni hänet mielivaltaisesti erottaa. Lääni myös poikkeustilanteissa kouluttaa kaivosmiehet ja ylläpitää kaivoskaupan myyntiarkkuja. Kaivosjohtaja koulutetaan takavarikoimisen jälkeen.

Tätä koskee seuraavat pelaajat: @Elzieh @Porkkana64 @Juurak @Onnetar @Termesh @Hukkuva @MineWarrior98

PS: Älkää tehkö valituksianne tässä, vaan pelissä tai uudelle viestiketjulle. Kritiikkiä otan vastaan.

• Tästä hetkestä lähtien kaikki kaivokset ovat läänin omaisuutta. Tämä koskee myös kaikkia kaivoskauppoja. Uusi kaivosjohtaja saa uuden ohjelman nopeaan tahtiin.

Alustavana tietona kaikki tilaukset kaivosjohtajalle tai Kuuran läänin postilaatikkoon.

• Kuuran läänin karkoitukset:

(12.10.2017) Ywwin - Lääninherran tappoyritys

Kaikki vanhat karkoitukset perutaan, koska en vastaa vanhan lääninherran päätöksistä.

• Hei! 

Mikäli sinulla on piiloarkkuja Kuuran läänin läheisyydessä (rakennusten lähellä) niin siirrä ne muualle. Kuuran lääni ei vastaa jos arkkusi päälle on rakennettu asunto tms. Kuura laajenee ennen näkemätöntä vauhtia, joten ole nopea.

Kiitos paljon!

• Rakkaat Aurinkomaan kansalaiset!

Aurinkomaa on kokenut historian muutoksen. Yksi mahtavista ja alkuperäisistä lääneistä katoaa maailmankartalta, mutta jääköön Virtainmaa kaikille sydämiin! Myös niille jotka eivät rakastaneet Virtainmaan lääniä, kuin omaa lastaan! Myös niille jotka kantoivat kostoa virtainmaalaisia kohtaan! Myös niille jotka ajattelivat pahaa, heistä jotka takoivat ja puursivat leivän lautaselle!

Kuuran lääni pitää hiljaisen hetken Virtainmaan muistolle huomenna 15.11.2017.

Kaikki ne jotka päättävät kääntää ratsut kohti muita läänejä ja tulevaisuuksia. Kaikki ne jotka pystyvät muuttamaan lämpimästä, kylmään. Kaikille teille koittaa erityinen tilaisuus:

Kuuran läänin kaikista myynnissä olevista asunnoista saa -20% alkuperäisestä hinnasta pois. Mutta mikäli omistat vähintään yhden talon ennestään tilaisuus ei koske sinua. Tämä ei koske tontteja.

Alennus on voimassa kuukauden loppuun saakka!

• Tämä viesti poistettiin!

• Tämä viesti poistettiin!

• Arvon Kuura, ja sen kansalaiset

Tänään, 21. huhtikuuta Valtiaan hyvänä vuonna 2331, minun on ilmoitettava, että Kuuran Hallinto on lopettanut toimintansa väliaikaisesti. En ota vastaan, veroja, hakemuksia, asuntokauppoja yms. ennen kuin tämänhetkinen vallankaappausyritys on haudutettu, kokonaan.

(offtopic: nauttikaa siitä toiminnasta, kun sitä viimein on)

• Arvon aurinkomaalainen!

Tänään, 29. syyskuuta Valtiaan hyvänä vuonna 2331, minun on ilmoitettava seuraavat asiat:

Uusi Valtias, Fadass69, on aloittanut uuden valtakauden ja tämä tarkoittaa uusia tuulia myös Kuuraan, Hallaan. Minun täytyy, vastentahtoani, vetäytyä lääninjohdosta. Tämä seikkailu, jota olen kokenut 8kk on ollut minulle kuin alruunoilla tanssimista, olen kiitollinen kaikille, jotka ovat olleet mukana tekemässä ihmeitä, mutta ikävä kyllä kaikki hyvä loppuu aikanaan.

Vanha mies on laitettu syrjään ja nuorta verta on tulossa tilalle. Tätä nuorta verta edustaa vanha linnanherrani, Jankuttaja. Jankuttaja onneksi tietää läänin kuviot ja voin antaa rakkaan vauvani hänen huostaan, ja toivon, että hän voi tehdä parhaansa, niin kuin minä joskus tein. Toivotan hänelle kaikkea hyvää, ja onnea tulevaan.

Haluan myös pyytää anteeksi kaikilta niiltä, joita Kuuran lääni mahdollisesti joskus satutti. Oli se sitten uudistusten myötä tai muuten. 

Olen katkera, vihainen ja turhautunut. Kuitenkin pystyn ajattelemaan, että ehkä näin oli tarkoitettu. Näin en olisi kuitenkaan halunnut lähteä - näin en ikinä sitä ajatellut.

Kiitän vielä tuhannesti heitä, joidenka kanssa tein paljon yhteistyötä. Olkoon tämä viimeinen viestini, koskien Kuuran lääniä, vanhana lääninherrana.

Kiitos. -Johkusss

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata

Looks like your connection to Maailmanlopun keskustelupalsta was lost, please wait while we try to reconnect.