Suuret mysteerit

• Bannattu

Hyvää päivää! olen nyt miettinyt pari päivää aurinkomaahan tapahtumaa ja tähän olen päätynyt:
    Olen luonut arvoituksen joka johtaa huikealle aarteelle! (Eli viikon palkalleni [100r])

Saadaksesi tämän aarteen sinun täytyy vastata pariin arvoitukseen, että voit jatkaa matkaa!

Pari sääntöä ja huomatusta:

1. Radalla on vihjekylttejä niitä  EI SAA tuhota!

2. Ei ole suositeltavaa seurata muita pelaajia ilman, että itse olet saanut vihjeet selville.

3. Ensimmäinen joka löytää aarteen saa sen pitää

Annan tässä ensimmäisen vihjeen tasan kello 20:00 TULEVAISUUDESSA ANNAN ENEMMÄN AIKAA VARAUTUA NYT EN KOSKA KYSEESSÄ ON VAIN TESTI siitä eteenpäin voit ratkaista koko arvoituksen ja saada itsellesi palkkion vaikka jo tänään jos olet nokkela!
    Tulen tulevaisuudessa tähän samaan viestiketjuun postaamaan varmaan saman kaltaisia päätä vaativia tehtäviä. Rata ei ole kovin pitkä tälläkertaa!

• Bannattu

Arvoituksen ensimmäinen osa:
    [Linnalle arteen perässä menet, matkalla näet ties kenet. Älä sisälle
    linnaan kiirehdi vaan linnan portin ympärillä viilehdi]

• Bannattu

TÄMÄ kilpailu on päättynyt! Akotx voitti juhdin hiuskarvan varalla! Kilpailu kesti vain 16 Minuuttia. Rataa voi vielä huvikseen suorittaa jos niin haluaa. kehittelen suuremman ehkä läänienvälisen superkilpailun myöhemmin!
    muistakaa: Tämä oli vain testi kuinka hyvin aurinkomaalaiset osaavat ratkoa arvoituksia. tämän perusteella osaan tehdä haastavamman radan jossa on isompi palkkio! Tulevista radoista ilmoitetaan tähän ketjuun tulevaisuudessa.

Olen myös huomannut paljon ongelmia joihin tulen puuttumaan.

(ps. pahoittelut valtiattarelle siitä, että täytin valtaistuinsalin aarteenetsijöillä)

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata

Looks like your connection to Maailmanlopun keskustelupalsta was lost, please wait while we try to reconnect.