Majatalo uuden tähkän avajaiset

• Minun on suuri kunnia ilmoittaa majatalo uuden tähkän virallisista avajaisista. Avajaiset pidetään lauantaina 16.9.2017 klo 18.00 alkaen. 

Yleistietoa majatalosta:

Majatalo uusi tähkä sijaitsee virtainmaalla, virtainmaan pääkaupungissa.  Majatalolle löytää seuraamalla kylttejä, jotka alkavat torialueelta tai sepän pajan lähettyviltä. Majatalossa on 3 huonetta, palvelutiski, julkinen wc, muutama pöytä, esiintymislava sekä kylpyhuone. Majatalon kolmesta huoneesta 2 on pienempiä huoneita ja yksi on isompi. Palvelutiskillä on 4 kauppa-arkkua, joista 3 myy alkoholia ja 1 ruokaa. Majatalolla on myös ruokalistat (tulossa) joissa on laajempi valikoima ruokia. Majatalossa voi hyvin yöpyä pikaisesti yön tai tarvittaessa oleskella pitkiäkin aikoja, esimerkiksi töiden johdosta. Majatalolla majatalonpitäjä pyrkii vastaamaan asiakkaiden kysymyksiin, ottaa vinkkejä, palautetta ja muuta vastaan. Majatalon tiloja voi käyttää hyödyksi esimerkiksi tapahtumissa, kokouksissa tai tapaamisissa, mikäli haluat keskustella majatalon tilojen hyödyntämisesta ota yhteyttä majatalonpitäjään. Erillaisten irl tapahtumien aikaan (esim vappu) voidaan kauppaarkkuhin tuoda soveltuvampia juomia, esimerkiksi simaa. IRL lauantai iltaisin majatalonpitäjä pyrkii olemaan paikalla, täyttämässä kauppa arkkuja varmasti, mahdollisten kulutuspiikkien mukaan. Majatalolla on aina mukavaa viettää yö, tulla juttelemaan kavereiden kanssa, juomaan itsensä umpihumalaan, taikka vaan hengailemaan!

Avajaiset:

Avajaiset aloitetaan klo 18.00 virtainmaan lääninherra kaketeuksen avauksella (mikäli pääsee paikalle). Tämän jälkeen tiloihin on vapaa pääsy, majatalonpitäjä esittelee tarvittaessa tiloja ja keskustelee vieraiden kanssa. Majatalolla on tuolloin myynnissä jo alkoholia, jota saa vapaasti ostaa kauppa-arkuista. Majatalo ottaa vastaan sisustusvinkkejä, toiveita ja muuta sisustukseen liittyvää, sillä nykyinen sisustus on hieman tylsänkö. Avaijaiset loppuvat joko 19.00 tai 20.00, riippuen vieraiden määrästä.

Tervetuloa kaikki!

Majatalonpitäjä, Ritari009

• Huonomaineinen henkilö

Tämä viesti poistettiin!

• Muistutuksena vielä kaikille:

Majatalolle löytää seuraamalla kylttejä joko torialueelta tai sepän pajan luota.

Muistakaa tulla avajaisiin!

-Majantalonpitäjä, Ritari009

• @Akotx Jos minulla ei ole lupia kunnossa, miksi mainostaisin tätä julkisesti kun kaarti, vartiostot sun muut näkee tän? Tietysti minulla on luvat kunnossa!

-Majatalonpitäjä Ritari009

• Saako avajaisissa ilmaisia juomia

• Huonomaineinen henkilö

@Brecs Ei tietenkään....

• Kiitokset kaikille asiakkaille mahtavista avajaisista. Valitettavasti itse pitäjän piti lähteä mutta toivottavasti porukalla oli hauskaa. Tässä hieman kuvasaantia, porukka voi lisäillä kuvia tapahtumasta jos ottivat. Toivottavasti kaikilla oli hauskaa!

-Majatalonpitäjä Ritari009

• @Ritari009 Kuinka paljon tästä veloitetaan ekstraa?

•  

HYVÄ! Sä pääsit kuvaan jossa vedät kännit>

Myrkytys johon kuolit. (Vain mä ja minervafin ymmärretään) :D

• Äiti, Äiti! Kato! Tuolla oon mä.

Looks like your connection to Maailmanlopun keskustelupalsta was lost, please wait while we try to reconnect.