Tubaajan Kuvausketju.

• Hei vaan! kuten monet teistä tietävät, että harrastan videoiden kuvaamista youtuben puolelle. Olen nyt lähiaikoina miettinyt uuden aurinkomaan esittelyvideon kuvaamista ja tarvitsisin näytteliöitä sekä aurinkomaan sisälle, että ääninäyttelyn puolelle! Ja ennen esittelyvideon julkista jakoonlaittamista se hyväksytetään ylläpidolla.

Vapaat näytteliä paikat:

Uusipelaaja PÄÄROOLI (Tarvitsee hassun skinin) 

(muut roolit esiintyvät suurinpiirtein tasavertaisesti videolla)

Tubaaja (Tarvitsee minun skinini)

Vartija (Ei tarvitse olla oikeasti ammatiltaan)

Varas (Ei varasta oikeasti)

Mahdollisesti ohikulkioita. (Ei erikoisia vaatimuksia)

Vapaat ääninäyttely paikat

Kertoja TÄRKEÄ JA EHKÄ SUURIN OSA KOKO TARINASSA (mielellään matala ääni)

Vartija

Uusipelaaja

Ja mahdollisesti muitakin jos tarve vaatii.

Jokainen osallistuja saa nimensä ja mahdollisesti myös oman kanavansa nimen esittelyvideon loppuun. Kustannan jokaisen näytteliän pelinsisällä vaatiman ruuan omasta pussistani. Ääninäytteliöiden olisi hyvä olla Discordissa mutta se ei ole pakollista (siellä voi olla vaikka ei pystyisi/halua puhua) Jos haluat mukaan laita Discordissa tai täällä foorumilla viestiä!

E: Useiden pyyntöjen johdosta julkaistaan AINAKIN Tekstitetty- ja ääninäytelty versio mahdollisesti myös kolmas jossa ei ole edes tekstityksiä. Ylläpito saa halutessaan valita kaikista kolmesta virallisimman.

• Ihan ehdotuksena sanoisin, että kannattaa tehdä Pilvisen tyylillä, eli ainoa asia mitä editorissa käytätte on leikkaus, koska Aurinkomaa on tarpeeksi hieno ilman ääninäytteliöitäkin.

• Mä voin esitellä vartijana. ( Ei ääninäyttelijänä.) :P

• @Eki Laitetaan harkintaan.

• Bannattu

Itserakkaus  paistaa läpi.

"Aurinkomaan esittelyvideo" ja 2. päähenkilö: sinä

• @brazemzero888 Päähenkilöt ovat "Kertoja" ja "Uusipelaaja" Oma osuuteni on tarinallisesti kertoa missä kuura ja tähkä ovat

• Koska tämä video aijotaan tehdä?

• kiitos että muistutit. Rupeen kuvailemaan tätä uudestaan. Tästä on siis perusversio olemassa, mutta se ei näytä nätille. + Siinä on alkutarina aurinkomaan historiasta jossa yhdistetään maailmanlopun trilogian kolme osaa (selitetään miten galaktisesta päädyttiin tähän päivään aurinkomaassa tarinallisesti) ja pieni juttu valtiaissa ja noh sitä pitää hieman päivitellä näiden pikkumuutosten takia. Ja esim mun hahmoa ei tavita enää näytteliäks. Hieman kesken mutta ei hätää! LUPAAN tämän olevan valmis ennen joulua tai minut saa heittää 3kk kadotustuomioon

Huom: Jos ääninäytelty versio ei ole mieleen ei huolta, sillä teen toisen mykän version. Gremos saa sitten päättää mitä niille tekee (Aurinkomaa saa kaikki oikeudet niiden videoiden käyttöön, uudelleen julkaisuun ja muokkaukseen ilman, että minua tarvitsee mainita. Luonnollisesti)

• Huonomaineinen henkilö

@Tubaaja Ei oo tainnu tulla ennen joulua :3 

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata

Looks like your connection to Maailmanlopun keskustelupalsta was lost, please wait while we try to reconnect.