Takapihan taidenäyttely

• Kuulin, että tällainen ketju on joskus ollut, mutta oli mielestäni tarve uudelle. Tänne siis saa laittaa ihan mitä vain omia taideteoksiaan.

Muistetaan pitää ketju asiallisena eikä kritisoida muita liian ankarasti. En kaipaa riitelyä!

Oli luomuksesi siis kaunis, hauska, digitaalinen tai fyysinen, jaa se ihmeessä tänne. Minulta ainakin saa varman upvoten. ☺

Itse tykkään piirtää muun muassa aseita ja jonkin verran ihmisiä. Motivaatiopuutteen vuoksi en viime aikoina ole jaksanut niin paljoa taiteilla, mutta monta vanhempaa piirrosta on varastossa! Postaan ehkä kerran viikkoon tai kahteen.

Avaan tämän nyt Fallout 4:n Alien Blaster-pistoolilla, jonka piirsin keväällä kuvistunnilla. Tää on varmaan paras asia mitä olen ikinä piirtänyt. Käytin pelkästään lyijykynää ja puuvärejä ja hain googlesta mallikuvan. Lempiosani aseiden piirtämisessä on väritys, se todella tuo piirroksen eloon! Olen valtava Fallout-fani joten odottakaa paljon lisää tällaista tulevaisuudessa.

• Laitan tänne niitä kissakuvia, joita ei ole hauskoissa kuvissa :3 Jotkut kuvat ovat kylläkin vanhentuneita skinin puolesta, mutta eikai se haittaa.

• Tässä on pari mun paintissa söhertämää teosta ja parista tuli ihan hyviä.

• Nyt on taas vähän pidempikestoinen projekti meneillään, joten pakko laittaa jotain täytettä tähän väliin 😄

Tässä on siis yksi meriteemaisen värityskirjan sivu, jonka @kaketeus ja minä väritimme jonkin aikaa sitten. Kake aina värittää kasvit ja minä kaiken muun 😁 Harmillisesti kuvan ottaminen tappaa värityksen loiston.

• Viimein sain tämänkin valmiiksi… Piirsin siis jälleen Fallout-teemaisen aseen, laserpistoolin siis. Uusilla värikynillä saa orgasmisen hyviä tuloksia! Musta kynä tummentaa allaolevaa väriä eikä vain tee mustaa jälkeä päälle. Siispä varjostus on entistä helpompaa. Valo- ja varjokohdat ovatkin erikoisuuteni, joten nämä uudet kynät ovat unelmieni täyttymys. Suunnittelin seuraavaksi projektiksi ihan omanlaista asetyyliä, mutta katsotaan :)

• Tässä tuntui menneen IKUISUUS, kun meni motivaatio puolivälissä. 😁 Tein siis ensimmäisen oman asesuunnittelun, ja sanoisin että ekaksi kerraksi tämä on ihan hyvä. (Huom. suunnittelussa ei ole otettu huomioon käytännöllisyyttä vaan lähinnä ulkonäköä) Tykkään siitä, miten sain kaikki osat suunnilleen oikeaan kuvakulmaan. Liipasimen teko oli ehkä vaikein osa, kun kaikki mitä yritin näytti hölmöltä. Lopulta kuitenkin päädyin ihan tyydyttävään tulokseen. Alunperin aseesta piti tulla enemmän oranssi ja vähemmän kultainen, mutta uusilla värikynillä kävikin pikku moka… Noh, kaipa se silti toimii. Ensi kerralla kun teen oman aseen niin vältän tässä tehtyjä virheitä.

• Tässä vähän filleriä, kun ei jaksa mitään uutta tehdä :) Inspiraatiota odotellessa… Tämä on siis Fallout 4:n T-60 Power Armor, jonka tein Kakelle lahjaksi viime vuonna. Tämä on näppärästi aseteltu siten, että toinen käsi jää puoliksi kuvan ulkopuolelle. Eli vähemmän symmetriaa josta huolehtia! On se kivaa olla laiska.

• Pitkästä aikaa foorumeilla, mutta eipä paljoa liikennettä muutenkaan ole näkyny. Kaverin synttärit lähestyy ja se sano että se tykkäis saada lahjaksi piirroksen multa, joten päätin piirtää Rick and Morty -sarjassa usein esiintyneen pyssyn. Heti huomaa että tuli valittua väärän värinen sininen metalliosiin, joten nyt se näyttää vähän muovisemmalta… Oranssin pään suppilomuotokaan ei ihan 100% onnistunut. Luonnosvaiheessa olisi jo pitänyt myös tajuta, että tästä on tulossa aivan liian lyhyt. No, virheistään oppii ja kaipa tämän kehtaa lahjaksi antaa. Varsinkin kun mikä tahansa Rick and Morty -aiheinen juttu kelpaa tälle kyseiselle fanille :)

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata

Looks like your connection to Maailmanlopun keskustelupalsta was lost, please wait while we try to reconnect.