Galaktinen Imperiumi

• Maailmanloppu ylpeänä esittää:
    [b][size=2.65em]Galaktinen Imperiumi[/size]
    [i]100% testipalvelin. Testaajia haetaan![/i]

Galaktinen Imperiumi[/b] on Aurinkomaan avaruusteemainen sisarpalvelin, joka etsii nyt random testaajia testailemaan kaikkea testailtavaa. [b]Palvelin on auki epäluotettavasti ja satunnaisesti[/b] silloin, kun sitä kehitetään ja olen itse paikalla.

[b][u]Mitä palvelimella on?[/u][/b]
    Palvelimella on avaruuden fysiikka, tyhjiö, pakeneva ilmakehä, avaruuspuku, erilaisia futuristisia aseita ja työkaluja, voimakentät, teleportti, fuusioreaktori, kattava energia-/sähköjärjestelmä, replikaattorit jotka korvaavat kokonaan craftauksen, mahdollisuus rakentaa omia liikkuvia avaruusaluksia, kyberavaruus, happijärjestelmä ja lukuisia muita avaruus-tekno-juttuja.

[b][u]Osoite[/u][/b]
    galaktinen.maailmanloppu.fi

[b]±±±±±±±±±±±±±+±±±±±±±±±±±±±±±±+
    Lisätietoa
    ±±±±±±±±±±±±±+±±±±±±±±±±±±±±±±+[/b]

[b][u]Foorumit[/u][/b]
    Galaktisen Imperiumin foorumit löytyvät samasta osoitteesta Aurinkomaan foorumien kanssa: [b][url=http://foorumit.maailmanloppu.fi]http://foorumit.maailmanloppu.fi[/url][/b]

[b][u]Resource pack[/u][/b]
    Palvelimen [b]respackin käyttö[/b] [b]on[/b] ehdottoman [b]pakollista[/b] ja suotavaa. Ilman respackia palvelin näyttää kasalta järjettömiä asioita. Palvelin tarjoaa automaattisesti Galaktisen Imperiumin resourcepackia yhdistettäessä. Minecraftin kysyessä “ladataanko palvelimen resourcepack?” - paina kyllä.

[b][u]Testipalvelin ja mitä se tarkoittaa?[/u][/b]
    Galaktinen Imperiumi on tällä hetkellä [b]100% testipalvelin[/b], eikä meillä ole aina aikaa auttaa pelaajia, jotka ovat paikalle saapuessaan aina hyvin hämmentyneitä ja eivät osaa tehdä mitään. Palvelin ei juurikaan muistuta Minecraftia. Ohjeita pelaamiseen ei ole olemassa missään. Parhaiten oppii kokeilemalla ja kyselemällä muilta pelaajilta. Palvelin on[b] keskeneräinen [/b]ja aktiivisen kehityksen alla. Kaikki ei aina toimi.

Palvelimelta [b]ei tule tässä vaiheessa odottaa[/b] luotettavaa ja yhtenäistä pelikokemusta. Pelaaminen on kyllä jo hauskaa ja kartta on melko vakaa ja toimiva ja sen resetoimiseen ei ole tarvetta - toistaiseksi.

[b][u]“Mikä tän palvelimen/kartan idea on?”[/u][/b]
    Hauskanpito ja palvelimen kehittäminen entistä hauskemmaksi.

[b][u]SÄÄNNÖT[/u][/b]
    Kaikki henkilöt joista on enemmän häiriötä kuin iloa bannitaan. Sen kummempia sääntöjä ei ole. Älkää rikkoko tai muokatko omin päin spawnin avaruusasemaa.

[b][u]Tervetuloa[/u][/b]
    Tervetuloa mukaan auttamaan palvelimen kehittämisessä.

• Pakko tulla edes kattoon minkä lainen tää on

• Mitä hittoo pilvinen en tehnyt mitää

• [quote author=CookieslayerPvP link=topic=435.msg4829#msg4829 date=1438376506]
    Mitä hittoo pilvinen en tehnyt mitää
    [/quote]

En tiennyt, että tarvitsen syyn.

• jaa mutta miks bannit mut ? luin kylttei ?

• [quote author=CookieslayerPvP link=topic=435.msg4831#msg4831 date=1438377124]
    jaa mutta miks bannit mut ? luin kylttei ?
    [/quote]

Koska mä pystyin siihen.

• [quote author=Jonni1 link=topic=435.msg4914#msg4914 date=1438529474]
    Siis tää on aivan ihanaa kun tulet minilomalta ja huomaat miten asemasi on paskottu

• Pyydän pilvistä antamaan sulle radiopuhelimen…

• Täytyy huomenna lisätä ne aliavaruusradiot replikaattoriin.

Chatti tosiaan uudistuu. Koodaan sen kokonaan uusiksi alusta asti. Tähän mennessä se on saanut tosi mielenkiintoisia ominaisuuksia. Kanavia ei tule luultavasti ollenkaan kuten ei myöskään oikein mitään komentoja. Galaktisen Imperiumin chatti on kuin haiku-runo. Kaikki tulee dialogi-muotoon, kuin lukisi kirjaa tai graafista novellia.

Paikalliselle “kanavalle” voi puhua kunhan vaan puhuu ja sen kuulevat ne ketkä ovat kuuloetäisyydellä samassa tilassa. Paksut seinät esimerkiksi vaimentavat puheen. Sitten jos tahtoo puhua kenelle vaan mistä vaan, niin tarvitsee aliavaruusradion ja toisella pelaajalla pitää myös olla sellainen. Aliavaruusradion täytyy myös olla päällä. Radiosta tulevan puheen kuulee, kun radio on auki ja repussa, mutta jos tahtoo puhua radioon, niin sen täytyy olla kädessä.

Radiolla on vain yksi avoin kanava ja toistaiseksi siitä puuttuu yksityiseen keskusteluun mahdollisuus.

Liityyen tähän teemaan olen myös miettinyt tehdä pelaajista toisilleen tuntemattomia. Joku puhuu, mutta kuka se on joka puhuu? En tunne häntä. Kuka olet? Olen Eki. Terve Eki, olen Keijo -> pelaajat oppivat tuntemaan toisensa ja nyt radiossa ja paikallisissa keskusteluissa ei enää lue “Hyvää iltaa” tuntematon henkilö sanoo, vaan keskustelut mäkyvät nimillä, kosk pelaajat tuntevat toisensa.

Yritän sovittaa sen chatin henkeen sopivana luonnollisena vuorovaikutuksena niin pitkälle kuin mahdollista. Lisäksi tarina-muodossa olevat viestit tietävät milloin olet surullinen, milloin vihainen, milloin puhut normaalisti ja milloin huudat jne. Galaktisen Imperiumin chat tuntee ja elää pelaajien mukana.

En ole varma mitä rankeille käy - näkyvätkö ne lainkaan keskustelusss.

• [quote author=Pilvinen link=topic=435.msg4958#msg4958 date=1438551998]
    Täytyy huomenna lisätä ne aliavaruusradiot replikaattoriin.

Chatti tosiaan uudistuu. Koodaan sen kokonaan uusiksi alusta asti. Tähän mennessä se on saanut tosi mielenkiintoisia ominaisuuksia. Kanavia ei tule luultavasti ollenkaan kuten ei myöskään oikein mitään komentoja. Galaktisen Imperiumin chatti on kuin haiku-runo. Kaikki tulee dialogi-muotoon, kuin lukisi kirjaa tai graafista novellia.

Paikalliselle “kanavalle” voi puhua kunhan vaan puhuu ja sen kuulevat ne ketkä ovat kuuloetäisyydellä samassa tilassa. Paksut seinät esimerkiksi vaimentavat puheen. Sitten jos tahtoo puhua kenelle vaan mistä vaan, niin tarvitsee aliavaruusradion ja toisella pelaajalla pitää myös olla sellainen. Aliavaruusradion täytyy myös olla päällä. Radiosta tulevan puheen kuulee, kun radio on auki ja repussa, mutta jos tahtoo puhua radioon, niin sen täytyy olla kädessä.

Radiolla on vain yksi avoin kanava ja toistaiseksi siitä puuttuu yksityiseen keskusteluun mahdollisuus.

Liityyen tähän teemaan olen myös miettinyt tehdä pelaajista toisilleen tuntemattomia. Joku puhuu, mutta kuka se on joka puhuu? En tunne häntä. Kuka olet? Olen Eki. Terve Eki, olen Keijo -> pelaajat oppivat tuntemaan toisensa ja nyt radiossa ja paikallisissa keskusteluissa ei enää lue “Hyvää iltaa” tuntematon henkilö sanoo, vaan keskustelut mäkyvät nimillä, kosk pelaajat tuntevat toisensa.

Yritän sovittaa sen chatin henkeen sopivana luonnollisena vuorovaikutuksena niin pitkälle kuin mahdollista. Lisäksi tarina-muodossa olevat viestit tietävät milloin olet surullinen, milloin vihainen, milloin puhut normaalisti ja milloin huudat jne. Galaktisen Imperiumin chat tuntee ja elää pelaajien mukana.

En ole varma mitä rankeille käy - näkyvätkö ne lainkaan keskustelusss.
    [/quote]

Sinulla sitä intoa piisaa :o minulla ei riittäisi luovuus eikä jaksaminen tähän kaikkeen.

• Hieno idea. Rankkien osalta kannatan sitä, että ne eivät näy. Eihän ne oikeastikkaan näkyisi.

• Rankit voisi sovittaa puhetyyliin. Esim. Hieman robottimainen puhe puhuu…

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata

Looks like your connection to Maailmanlopun keskustelupalsta was lost, please wait while we try to reconnect.