Sodan aikaisia kuvia

• Nostalgiasia kuvia Piraattilahden sodasta. Pistäkää tähän viestiketjuun omia kuvianne sodan ajoilta. Omia kuvia sodasta on melko vähän, eikä mistään eeppisestä ole tullut otettua kuvia, mutta tässä on nyt muutamia. (kuvat on aikajärjestyksessä)

Mikimoka kuulee sodasta ja pohtii ratkaisuja tilanteelle (11.10.2016)

Maisemakuva Piraattilahdesta ennen sodan alkua (11.10.2016)

Kuuran pataljoona saapuu Piraattilahdelle mukanaan asekuljetus, jonka turvin kansannousu saadaan käyntiin paremmin. Mikimoka luulee Laetan olevan kapinallinen (11.10.)

Suuriruhtinas Geraliuksen toimisto (11.10)

Roihulaisessa asunnossa sodan aikana. Turvakaartin joukot tulivat ystävällisesti avaamaan kaupungin ja linnan portit, jotta pääsisimme hakemaan lisää täydennysvarusteita "liittymällä turvakaartiin"(11.10)

Roihussa oli aloitettu propagandasodankäynti hyvissä ajoin. Linnan piha kapinallisen silmin (11.10)

Vierailulla Kuuran linnassa lääninherran itsensä kutsumana. Paikalla olevat turvakaartin edustajat eivät tienneet minun kuuluvan kapinallisiin, kuten ei selkeästi lääninherrakaan. (12.10.)

Oma koti kullan kallis. Grogia oli saatavilla suoraan tynnyristä, joten jano ei päässyt yllättämään (12.10)

Ensimmäiset taistelut vaativat uhrinsa. Piraattilahden kaatuneet: 1 sotamies, Aurinkomaan kaatuneet: 4 sotamiestä. (12.10)

Matkalla suorittamaan hyökkäystä Tähkävirtaan. Hyökkäyksen aikana kuoli kolme Aurinkomaalaista eikä yhtään Piraattilahtelaista. Tähkävirran kaupunki vaikutti kuitenkin autiolta. Kapinan johtaja laskee samanaikaisesti vastapuolen taistelumoraalia kertomalla vastapuolen tappioista. (13.10)

Suuriruhtinas Geraliuksen kanssa linnan tornissa. Kapinallisten puolella taistellut Topzud saatiin kiinni ja tuomittiin kadotukseen. (15.10)

Kuuran linnassa varmistamassa Topzudin selustaa, mikäli silloinen Lääninherra Raistlin_Majer3 päättäisikin asuinpaikan myöntämisen sijaan kutsua turvakaartin paikalle. Testailin aikani kuluksi erilaisia komentoja (13.10.)

Work hard, play hard. Raskaan sodan vaatiman raskaan ryyppäyksen seurauksena sängyssä pysyminen tuottaa vaikeuksia. (16.10)

Kapinallisten suureksi pettymykseksi sivullinen löysi taktista puolustautumista varten suunnitellun ansan laukaisumekanismin. Linnan pohjoinen sisäänkäynti kärsi lieviä pintavaurioita tapahtuman seurauksena. (16.10)

Lentämässä siivillä kohti Roihun Pilvilinnaa. Linnalta ei löytynyt yhtäkään elävää sielua. (17.10)

Epämääräisten tapahtumien seurauksena valtion joukot löysivät Suuriruhtinas Geraliuksen piilopaikan. Tämän johdosta kapinalliset Wolferyä lukuunottamatta päättävät yksimielisesti antautua. Kuva on otettu, kun matkasin Roihuun antautumaan Mikimokalle. (18.10.)

Tuon enempää mitään järkeviä screenshotteja minulla ei sodan ajoista ole. Olisi kiva nähdä muiden ottamia kuvia sodasta, joten tähän viestiketjuun voi laittaa vapaasti lisää kaikkea.

EDIT: Kaksi kuvaa puuttui, vaikka kuvatekstit olivat. Lisätty kuvat.

• Muutama kuva Keskushallinnon joukoilta.

Sodan ensimmäisen illan neuvonpitoa. Paikalla oli jopa itse Valtias Pilvinen. Sodan suuntaviivat ja vihollinen selkeytyi.

Mustakaartin suorittama salainen operaatio vihollisen ruokahuollon hillitsemiseksi 14.10. ( ;-D ). Luvat oli kunnossa.

Hyviä kuvia ei sitten ollut enenpää.

• Huonomaineinen henkilö Bannattu

@Putte Pakko kysyä et korvasitteko edes noita polteluitanne?

• @Putte Ironisesti kukaan Lahtelainen ei tainnut käydä Hehkusalossa koko sodan aikana, se lisättiin vaan niihin omistettuihin alueisiin lähinnä arvovallan takia.

• Mullakaan ei kauheasti kuvia ollut mutta..

Tosiaan, suunnittelukokous..

Cestroneus tuomittiin kadotukseen! 

Kasarmilla.

Miinaharava ilmoittautuu valtion puolelle

Varoittava esimerkki maanpetturista!

Pilvisen näköispatsas huijaamaan Lahtelaisia (meh.. :D) 

Siinä ne oliki. 

• Tässä kaikki kuvani sota-ajalta!
    Ps, oli hieman kiusallinen kohta kun Pilvinen ei ampumalla mua heti tappanut, tuli hiljainen hetki ja sillo sanoin ton “Joo” “moikka” : D

• Selailin vielä vähän noita kansioita ja löysin vielä pari kelvollista kuvaa.

Okamin ja Geraliuksen kanssa Piraattilahden linnalla (11.10)

"Valtiovierailu" Kuurassa paljasti uuden lääninherran keksimät keinot linnaan pääsemiseksi (12.10.)

Partioimassa Piraattilahdella. Viinat mukana aina, tietysti, taisteltiinhan sitä sentään Piraattilahdella. (12.10)

Kovat sakot portin väärinkäytöstä (13.10)

Kuuran pohjoisosissa sodan aikana. (16.10)

Sotahuumoria (16.10)

Sodanaikaisella ruokakätköllä ennen antautumista (18.10)

• Sinänsä hauskaa että valtion joukot päättivät grieffata ja polttaa minun hevostallini estääkseen kapinallisia saamasta ruokaa. Siinä oli taas kaikki järki mukana.

• Bannattu

hevosista saa meetvurstii 

• @Laetta Asia taisi liittyä siihen, että joku hoksasi et heinäpaali -> vilja -> jauho -> leipä. Ehdotin että rakennus takavarikoitais, jottet voisi vaan purkaa sitä itse kapinallisten ruoaksi (suhun ei sanottavasti luotettu). Muistaakseni varoitin polttamasta mitään, ihan vaan koska tuli tuppaa leviämään... Ja mitenkäs kävikään. En usko että koskaan täysin selviää, antoiko joku mun yläpuolella eri käskyn vai oliko siinä vain väärinkäsitys.

Harmi ettei tullu otettua kuvia sodasta juuri lainkaan :(

• Huonomaineinen henkilö

Dognes pelasti mut Roihusta Rakennusviraston pommisuojasta, kiristyneen tilanteen ja ruokapulan takia. Tosin lopulta paljastukin, että Tähkä ei ollukkaan niin turvallinen kun luultiin.

Piilottelin Rakennusviraston kellarin pommisuojassa sodan alkuaikoina, mutta mun piti paeta kun ruoka ja juoma alko loppua. Onneksi urhea @Dognes pelasti mut ja johdatti mut yön turvin ulos Roihusta kohti Tähkävirtaa.

Olin kattomassa, kun mun läheinen ystäväni @Datarnoguy teloitettiin maanpetturina sodan loputtua.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata

Looks like your connection to Maailmanlopun keskustelupalsta was lost, please wait while we try to reconnect.