Thyra roolipeli serveri

• Mulle ne valitti, että se tarina mun hahmosta on epärealistinen tms.

• Saattaako liittyä sun autismiin lajiin?

• @valdepalde no varmaan syystä? xD ku ei siel ainakaa karhu voi olla :/

• valde mä voin kyllä linkata sulle jos löydän jonku nallepuh roolipelin xD

• @Vanttu Ihme nallerasisteja.

• @valdepalde No en oo <3 kunhan vitsailen.. nallet on iha kivoja^^

• Paska serveri. No ei ehkä paska serveri, mutta paskapäisiä ihmisiä johtaa sitä. #Triggered.

Kyselin globalissa (ei RP-aluetta) miksi he perustelevat tehtyjänsä valintoja "realistisuudella", mutta serveri itsessään ei ole realistinen.
    Mulle mm, sanottiin "calm down" ja annettiin aikalailla halveksuvia katseita.

Kyselin just asiallisesti miksi serverin kehittäjät on tehnyt hupsuja valintoja.
    "Kick Cestroneus: Show some respect" Mitä vittua kysyn minä.
    Palvelimella on ainoastaan yksi kehittäjä, josta pidän. Loppujen ylläpitolaisten pää on täynnä kusta ja paskaa.

En suosittele kenellekään. Aurinkomaa on ainut ja oikea serveri, jos haluaa miellyttävän pelikokemuksen ja mukavaa seuraa, sekä järkevät sekä ystävälliset palvelimen kehittäjät.

• Ja mistä suunnilleen voi lukea sen loren?

• Foorumilta ^^

• (Tarkoitukseni ei ole mainostaa, antaa vain mielipiteeni)
    Okei siis, mä puran ton mun triggeröitymisen. Toki se ylläpitäjä kohteli mua kuin paskaa, mutta loput niistä tyypeistä on supermukavia. Palvelimella ei ole omistajia ja kaikki on yhteistyönä tehty. Palvelimen ilmapiiri on ihan hyvä. Palvelin juuri poistui Betasta ja tarvitsee kipeästi uusia pelaajia. Aloittaminen palvelimella on suht helppoa kun oppii pelaamaan.
    Palvelimeen tällä hetkellä kyllästyy nopeasti, koska tekeminen loppuu. Ei tarvitse pelätä, että yhtä uniikki ja miellyttävä palvelin kuin Aurinkomaa menettäisi tälle palvelimelle pelaajiaan, mutta tämä on kivaa vaihtelua jos esim. pomosi vittuilee sinulle tai murhaajat alkaa vituttamaan! Tässä pieni traileri, huomaa että se on ihan kivan näköinen.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata

Looks like your connection to Maailmanlopun keskustelupalsta was lost, please wait while we try to reconnect.