Armahdushakemus by CoffeineTwister

• eikö grieffaajat oo häiriköitä @late1473 ?

• Bannattu

@Tubaaja Pienikin grief on aina grief. Pelaajilta ruokaa pyytäminen tms sääntöjen mukaan varastaminen on aina vaihtoehto.

• @Eki mut ku ei ollu pelaajii lähellä :(

• kuulostaahan se nyt aika hölmöltä "sain ikuset bannit koska rikoin slabin eli puolikkaan blockin" jos siis oikeasti se on vain siitä kiinni. tässä kaiksi puollustavaa lausetta "Virheitä saa tehdä kunhan niitä ei toista" "virheet ovat merkki siitä että yrität. ja joka ei virheitä tee ei myöskään yritä" eli käytännössä hän yrittää pelata mutta tekee yhden virheen jos siitä hänelle olisi mainittu ei olisi se toistunut mutta ikuiseen banniin tuomittiin.

• @Pilvinen mua ei koskaan tietääkseni syytetty haxboxailemisesta.

• Ja mulla ei ole altteja. Voit vaikka kattoa.

Miksi tämä armahdushakemuksen tekeminen on niin vaikeaa?

😑

• Lol. Arvatkaa kuka tuntee tän hyypän IRL? Minä. Mä tiedän, ettei tällä jonnella (sori vaan, frendi xD) olisi edes hirveämmin varaa ostaa altteja, minecraftinkin hän sai synttärilahjaksi. Lisäksi tällä ei ole mitään hackeja, voin vaikka taata sen oman pääni uhalla. Tän tyypin pitkä nimihistoria johtuu siitä että

A) CraftRoni nimestä hän ei tykännyt.

B) Rousku_, niin huono nimi että meidän kaveriporukassa sitä dissattiin liiaksi asti. 😄

C) Dynabone, paljastui että se on koirankeksimerkki :-D

D) Snippis, toinen muuten ihan kivalta mutta jotenkin sen silloisen skinin kanssa ruma nimi.

E) Tää miun kaveri tykkäs kobrista ja muista käärmeistä, sitä sanottiin Equksi. Tästä syntyi Eqobra

F) Eqomime nimi tuli kun kobrat vaihtuivat miimeihin, päätti vaihtaa sen jälkeen vielä tähän nykyiseen kahvintvistaajaan.

On totta ettei Coffeine ole mikään Ekin vertainen kirjoittelija, mutta eihän kaikki ole lahjakkaita kaikessa? Mä pyrin auttamaan tätä jätkää monissa asioissa, kuten nyt tässäkin.

@Pilvinen Antaisitko tälle vielä yhden mahdollisuuden? Vaikkei tää ole mikään A-luokan hakemus, Coffeinella on todella paljon intoa päästä Aurinkomaahan pelaamaan eikä grieffaisi enää yhtäkään slabia tai muuta palikkaa jota ei saa rikkoa.

• @FreamHell Kiitän...

• Oisko nyt kun tää tyyppi on for real puolikkaan palikan paskaksi pistämisestä ollut kirottuna jo yli vuoden, voisi häntä armahtaa? Eiköhän sitä virheistä opi ihmiset. 

• Ylläpitäjä

Armahdettu.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata

Looks like your connection to Maailmanlopun keskustelupalsta was lost, please wait while we try to reconnect.