Modipaketti pelailua

• Joo ajattelin kopsata tämän tännekkin niille jotka eivät seuraa minesceneä ollenkaan/eivät ole aktiivisia sielläpäin.

Erittäin hyvää iltapäivää kaikille!

Huomaatte varmaankin jo otsikosta, mitä tämä viesti tulee sisältämään. Asiaan.

Sain pienen idean poikasen ilkan puheista serverillä. Kun Ilkka kyseli liimaajalta milloin jatkettaisiin modipack pelailua hänen palvelimellaan. Ja Liimaajan tuntien
    palvelimen väsäämisessä kestäisi
    oman aikansa :,D (Ei pahalla).

Mulla olisi pari modia mielessäni joita voitaisiin pelata.

1. Attack of the B team
    2. Tekkit
    3.Tekkit classic
    4. Muita ehdotuksia? Mitä?

Palvelin tulee olemaan toivotun packin kanssa pystyssä suunnilleen lauantaina kun saan koneen takaisin. :D Palvelimella on 3gb ram-muistia ja hostina toimii net9 Oy eli ei pitäisi tulla lagimaan kamalasti. Laittakaa alas modi ehdotuksia niin laitanäänestyksen tulille. Ehdotus aikaa on 20-24.9.2016 klo 18:00 asti aikaa.

(Tshori kirjoitusvirheet puhelimen autocorrekti)

Lisätietoja minescnestä:https://www.minescene.fi/threads/kunniakausi-modpa...

• öh entä hexxit? ja tarvitsiko itse ladata se?

E:tarviiko itse ladata sitä modipakettia?

E:jos ilmainen olisi se olisi mukavaa

• Noi packit on ihan leluja. Kunnon paketti, kuten ftb infinity tms. Joku ftb packki kuiteski. Ja Attack Of the b-team on muistaakseni 1.5 tai 1.6 versiossa.. Eli tosi vanha.

Tekkitit koluaa läpi viikossa parissa ja sitten innostus lopahtaa. Ei niitäkään.

• Kyllähän se packi mitä pelataan pitää itselleen ladata, jotta voi pelata. Ethän sä voi vanillaakaan pelata ilman vanillamineä. Technic Launcherin kun lataat niin sieltä saa ladattua (ainakin luultavasti) halutun packin. Tajusitko? @ihminen1

• Jotain teknistä räpellystä ois kiva saada tai semmosta =)

• Bannattu

Ei mulla oo ollut palvelintakaan hetkeen, mutta jos jotain tekkit classiccia tai jotain FTB:tä jossa ois teknistä räpellystä vois kiinnostaa mua.

• Voisin joo itekkin tulla pelailemaan. IP?

• juu itelläki ois mielenkiintoa

• Mä voin ostaa palvelimen, jos sellaista ei ole jo. Mulla saattaa ollakin joku ylimääräinen..

• Mulla on palvelin. :- ) Ei sun tartte tuhlata rahejasi. :P @Wwalzu

• Bannattu

No laita palvelinta pystyyn sitten :I Ollaan jo odoteltu.

• Jep, tässä jo pari päivää oottanut.. Haluan opetella tota FTB :)

• No toi FTB aiheuttaa suuria ongelmia tuon palvelimen kanssa, suurin osa "Plugineista" kuulemma ei toimi kunnolla. Katotaan jos kaveri saisi toimimaan...

• Pöh pah, lyöt sen FTB .jarin sinne servulle, ja pistät ip:n tänne. Sit alotetaan pelailu. Ei ole paha. Mäkin voin setuppia sen sulle jos annat mulle ne oikeudet sinne sun ilmeisesti multicraftiin.

• No? Milloin pääsee pelaamaan?

• Hei oikeesti mä haluan tulla pelaamaan FTB ystävien kanssa aivan juuri. Laitappas nyt se servu päälle ja anna ip.. :/

(Mä vähän harjottelin äske, oli muuten 5/5, ois viel parempaa teidän kanssa )

• Niin mäkin! Mutta mikä kestää... ;_;

@Wwalzu sanoi:

Hei oikeesti mä haluan tulla pelaamaan FTB ystävien kanssa aivan juuri. Laitappas nyt se servu päälle ja anna ip.. :/
    (Mä vähän harjottelin äske, oli muuten 5/5, ois viel parempaa teidän kanssa )

• FTB Infinity?

• Vaikka! Kunhan jotain! NYYTT!!! ja sassiin

@kaketeus sanoi:

FTB Infinity?

• Yritän kokoajan laittaa palvelimelle FTB - Packkia tai jotain crashaa heti -> Odotan kaveria joka tulee auttamaan. Osaa paremmin.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata

Looks like your connection to Maailmanlopun keskustelupalsta was lost, please wait while we try to reconnect.