Pari ehdotusta!

• Moi! Mulla on tässä muutamia ehdotuksia galaktisen ylläpitämisen helpottamiseksi.

- Spawnille automaattinen grieffinesto/tms varoitus järjestelemä.

- Pelaajat hoitavat spawnin reaktorin täytön. (Pelaajien velvollisuus)

- Jotain muuta..? Joka ei vie paljon pilvisen Rituals of the oldin kehittämisaikaa? Joku muu spawnin järjestelmä? Valvoja? (Tiedän pilvinen ei innostu valvoja ideasta.) Valvojalla olisi vain joitain pieniä komentoja esim. /täytä reaktori joka toimisi vain spawnin reaktoriin jos kukaan ei ole täyttänyt sitä.

Monet kaipaavat galaktista joten ajattelin laittaa nämä ehdotukset ilmoille! :D Kaipaan itsekin galaktista toiseksi paras palvelin aurinkomaan jälkeen. : D

T: Cookie

• Bannattu

@Insalm Galaktisen valvojaksi 2k16!

• Oih! Alkoipas mieli Galaktiseen....

• Mä en ole ikinä GI: ssä käynyt, ei ole ollut tilaisuutta, mutta kuulostaa* mahtavalta mestalta! Ehdottomasti kannatan ideaa.

• Hienosti kuvailit jo olemassaolevat ominaisuudet =)

• Okei joo ymmärrän. Mutta minusta on hauskaa pelata galaktisessa monestakin eri syystä. Mm.. Sen keskeneräisyys, alukset ja kaikki muut ns. valmiina olevat ominaisuudet. Vaikka se on keskeneräinen sitä on silti hauskaa pelata koska siinä on jo vähän haastetta.. Mmm painovoima happi jne. @Pilvinen sanoi:

Kyse ei ole siitä että sinne tarvisi valvojia vaan, että palvelimen kehittäminen on täysin kesken.

Jos joku tahtoo jatkaa sitä, niin se on tosiaan myynnissä Aurinkomaan, Maailmanlopun ja kaiken muun kanssa - yhdessä tai erikseen.

• Noniin... Siitä vaan rahaa keräämään sitten...

• Mulle ja joonalle heräsi pari kysymystä kun tuossa galaktisen statuksessa lukee "Käynnissä" Tuolla web-sivuilla.

1. Miksi se on Whitelistillä.

2. Miksi se on päällä jos sinne ei pääse.

3. Onko se tulossa päälle/vai onko siihen tulossa päivityksiä nyt? Sen käynnissä olemisen aikana? :-o

Olisi tosi kilttiä Pilvinen jos avaisit, sen. =)

Kiitoos.

(Heitin sen tähän aiheeseen etten tee Turhaa ja uutta postausta. =)

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata

Looks like your connection to Maailmanlopun keskustelupalsta was lost, please wait while we try to reconnect.