Kirous

• Tänään kun kirjauduin palvelimelle huomasin että minut oltiin kirottu en oikein tajua miksi.
    Olen muka grieffanu taloja roihussa. En kyllä omasta mielestäni grieffannu tai varastanu ketään
    Onko tämä väärinkäsitys vai onko joku käyttänyt käyttäjääni luvatta? Huom minulla on pari nuorempaa sisarusta jotka ovat voineet tehdä tämän
    Ja olen ppahoillani kaikille joiden talon käyttäjäni on grieffannut

• Tänään kun kirjauduin palvelimelle huomasin että minut oltiin kirottu en oikein tajua miksi.
    Olen muka grieffanu taloja roihussa. En kyllä omasta mielestäni grieffannu tai varastanu ketään
    Onko tämä väärinkäsitys vai onko joku käyttänyt käyttäjääni luvatta? Huom minulla on pari nuorempaa sisarusta jotka ovat voineet tehdä tämän
    Ja olen ppahoillani kaikille joiden talon käyttäjäni on grieffannut

• Mitäh? Miksi sinulle niin olisi tehty? Muistaakseni eilen pelasit vielä ihan normaalisti serverillä. :(

• Sut taidettiin kirota jostain pienestä grieffauksesta. En nyt tarkalleen ottaen muista.

• Jos en väärin muista oli "Villa Eefroen"ista vienyt 6 valokiveä.

• Mutta kai sinua voisi puoltaa jos vaihdat salasanan ettei “sisarukset” pääse sekoilemaan.

• Ylläpitäjä

Edit: lista
    kaakko, eefroen, liimaaja ja minä

Tapaus on loppuun käsitelty.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata

Looks like your connection to Maailmanlopun keskustelupalsta was lost, please wait while we try to reconnect.