Mattikatti04 haluaisi arahduksen taas

• haluaisin armahduksen koska en edes tiedä miksi minut kirottiin [color=blue][size=2]olisi kiva saada armahduksen ja yritän pitää itseäni kurissa pahasta… LYÖN VAIKKA ITTEÄNI JO ON TARVETTA! (:-D) niin ja olen pahoillani siitä mitä tein… HYVIN PAHOILLANI![/size][/color] ymmärrän jos ette pidä minusta ettekä haula armahtaa minua :( mutta niin saapa sitten nähä mitä käy :/ toivottavasti minut armahdetaan :)

• haluaisin armahduksen koska en edes tiedä miksi minut kirottiin [color=blue][size=2]olisi kiva saada armahduksen ja yritän pitää itseäni kurissa pahasta… LYÖN VAIKKA ITTEÄNI JO ON TARVETTA! (:-D) niin ja olen pahoillani siitä mitä tein… HYVIN PAHOILLANI![/size][/color] ymmärrän jos ette pidä minusta ettekä haula armahtaa minua :( mutta niin saapa sitten nähä mitä käy :/ toivottavasti minut armahdetaan :)

• olisi kivaa jos sitten myös minua puolletaan ja muuta ;)

• Bannattu

Mä en yhtään tajua sua. Tuut servulle, alat riehua, sut kirotaan. Sit alat taas tappaa ihmisiä ja muunmuassa minut yritit tappaa, minulla on jopa jonkinlainen screenshotti siitä. Turha tulla “arahduksia” tänne inisemään taas kun kuitenkin alkaisit taas toistaa vanhoja metkujas. Ja sori jos näihin ketjuihin kuuluu vaan puoltamiset, mut teki ihan mieli sanoa.

• En myöskään ala sinua puoltamaan, jos joskus saat 4 puoltajaa niin tavataan oikeudessa. Siellä näet minut syyttäjän paikalla.

• Hyvästi Mattikatti04! Kaikkea hyvää sinulle elämääsi.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata

Looks like your connection to Maailmanlopun keskustelupalsta was lost, please wait while we try to reconnect.