Call of War

• AoE3 on hyvä peli. Tykkään siitä jopa ehkä enemmän kuin kakkosesta. Crusader Kings II olis varmaan maailman paras peli pelata tämmösellä porukalla, mut se on todella hankala oppia. Pilvinenki luovutti puolessa tunnissa. =)

• Strategia pelinä tykkään ehdottomasti Glory of Fellowlandista, gloryoffellowland.com Eli jos joku tulee, ni rekistöröidy vaan Uinuvat Virrat maailmaan. Kylän voi perustaa mun kylän lähelle. Sen löytää ettimällä kartsat kylää nimellä Mökki.

• Ck2 on kyllä kanssa aika hauska peli. @Okami_ sanoi:

AoE3 on hyvä peli. Tykkään siitä jopa ehkä enemmän kuin kakkosesta. Crusader Kings II olis varmaan maailman paras peli pelata tämmösellä porukalla, mut se on todella hankala oppia. Pilvinenki luovutti puolessa tunnissa. =)

• Sähän olet pelaillut sitä Europa Universalis IV? Onko siihen helppo päästä sisään jos on pelaillut CKII? @Martska

• Se on paljon helpompi kuin Ck2. Siinä ei tavitse murehtia siittä että joku tulee ja murhaa sun kuninkaasi tms. Se kyllä toisaalta maksaa DLC kanssa aikas paljon, mutta jos me porukalla pelattaisiin sitä niin vain 1 tarvitsee kaikki DLCt niin muut voi kanssa pelata niillä. @Okami_

• Joo, no se peruspeli maksaisi jtn 8€ G2Play.net :ssä. Eli ei olisi paha hommata. @Martska sanoi:

Se on paljon helpompi kuin Ck2. Siinä ei tavitse murehtia siittä että joku tulee ja murhaa sun kuninkaasi tms. Se kyllä toisaalta maksaa DLC kanssa aikas paljon, mutta jos me porukalla pelattaisiin sitä niin vain 1 tarvitsee kaikki DLCt niin muut voi kanssa pelata niillä. @Okami_

• Lyödään viisaat päämme yhteen ja koodataan oma peli (:D)

• Tämä viesti poistettiin!

• @ilkkadx Siitä vaan, nähdään ensi vuonna...

• CK2 löytyy waretettuna mutta ois kiva saada versio jossa kaikki DLC et pääsis luomaan Suomen kuningaskunnnan. EU4 aloitin mut en oikeen jaksanu päästä jyvälle siitä.

• @TVData * ensi vuosikymmenellä :D

No, ei sentään. Riippuu siitä kuinka hyvät grafiikat haluaa, ja minkä tyyppistä peliä tekee. RTS ei ole mitään helpoinpia...

• Tuskin Call of Wariakaan on tehty muutamaa vuotta pitempään.

Mutta nyt asiasta toiseen, tein liittouman Call Of Warissa, ja invitasin kaikki jotka pystyin, jos sinua ei invitattu, lähetä minulle YKSITYISVIESTI, älä spammi tähän ketjuun.

Ja jos pelit täyttyy taas mä luon tästälähin uuden pelin, tosin siihen ei taida olla tarvetta nyt hetkeen. Harmi ettei ole useamman kuin 22 pelaajan mappeja, täytyy ehdottaa pelin tekijöille tms.

• @ilkkadx

On toki tämä "World at War 1932" kartta. sinne pääsi 100 pelaajaa. Pelaajat eivät tosin sellaisia voi tehdä.

• @ilkkadx Lisää minut , ja anteeksi että spämmin en voi lähettää foorumeilta yksityisviestiä ja aurinkomaassa kirous ._:

• @Holiday-toast sanoi:

@ilkkadx Lisää minut , ja anteeksi että spämmin en voi lähettää foorumeilta yksityisviestiä ja aurinkomaassa kirous ._:

Anteeksi mutta mulla ei oo mitään muistikuvaa että olisit edes pelannut aurinkomaassa + en ota kirottuja (Jotain poikkeuksia lukuunottamatta)

• Eikö oikeesti ole olen kyllä jutellut sun kanssa siellä ennenkun sulettiin mutta okei

• @Holiday-toast Minecraft nimet ei tue välilyöntejä, en usko.

• @TVdata Peli nimeni on holidaybread tää on vaa joskus ajat sitten tehty foorumi nimi kun piti lähettää viesti.

• @Holiday-toast Nimen voi vaihtaa. Sääntöihin taisi kuulua mc nimen käyttö.

• @TVdata Noin :D

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata

Looks like your connection to Maailmanlopun keskustelupalsta was lost, please wait while we try to reconnect.