varkaat

• Spawn alueella minut on tapettu useisiin kertoihin. Ja tappaja tovat kaapanneet minun aluksen kun olin siellä. Tappajat tappoivat minut ja sitten kaappasivat alukseni. Tappajat otka tappoivat minut Spawnilla avaruusasemalla oli Juurak Ja Vemppu1. Olen todella vihainen.

• Minähän vain katselin ikkunasta? mitä minä tein??

• @Hanskii

Haluatko käsipaperia?

• Ja jos totta puhutaan Vemppu1 ei tappanut sinua asemalla, vaan sen ulkopuolella :)

• Se on Spawn alueella.

• Ja nyt olen Jonni1 avaruus asemalla jumissa. Kiitos vaan kun mut tapettiin ja nyt Jonni1 tappaa mut koko ajan,

• Bannattu

@Hanskii

No mitäs menit nukkumaan sen sängyssä. Yritä nyt herra ymmärtää että tappaminen on täysin sallittua kaikkialla muualla kuin spawnilla. Joten siitä EI TARVITSE ruikuttaa.

• @Hanskii Käsittääkseni sääntö: "Älä tappele avaruusasemalla" koskee vain aseman sisätiloja. Tietenkin maalaisjärkeä saa käyttää, että älkää nyt leiriytykö sinne aseman ulkopuolelle tappamaan kaikkia ulostulevia, vaikka se sallittua olisikin. En sitten tiedä onko tuo aluksen varastaminen hangaarista sääntöjenmukaista, en itse ainakaan tätä kieltävää sääntöä löytänyt.

• Mistä näitä 10v vikiseviä jonneja tulee jotka spammii nää foorumit täyteen "Yhyy, toi tappo mut vaikkan vaan hakkasin sitä ja otin sen kamat sen arkusta, yhyy!"

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata

Looks like your connection to Maailmanlopun keskustelupalsta was lost, please wait while we try to reconnect.