Jumalamoodille armahdus ! V??

• Bannattu

Moi, mut kirottiin (toistaiseksi) suljetusta Aurinkomaasta. Haen nyt siis yhteisbannien armahdusta Maailmanloppu-palvelimelle. Kiusasin siis Aurinkomaassa pelaajaa Jumalansyoja, ja sain kirouksen Aurinkomaahan, ja siitä hyvästä bannit muillekkin Pilvisen palvelimille. Kadun kiusaamistani ja olen pahoitellut tätä jo muissakin ketjuissa, joissa olen armahdusta hakenut. Saatat(te) ihmetellä miksi haen armahdusta suljetulla testauksella olevalle palvelimelle.. Vaikka siksi, että voisin pelata siellä palvelimen auettua, tai sitten tulisin jossain vaiheessa auttamaan bo3 objektien tekemisessä, tai jossain muussa. Kiitos armahduksesta ! (jos Pilvinen armahtaa) :- )

Edit: Ja uusimpien tietojen mukaan siellä ei ole edes whitelistaa, joten ilmeisesti mun ei tarvi auttaa tai odottaa sen avaamista jos saan armahduksen. :- )

• Ja jos ei olis tullut TNTtä niskaan kesken oikeudenkäynnin, sut olisi aika varmasti armahdettu Aurinkomaassa... Joten miksei? Onnea yritykseen.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata

Looks like your connection to Maailmanlopun keskustelupalsta was lost, please wait while we try to reconnect.