Rakennelmat

• Eli siis ajattelin, että tänne voisi laittaa rakennelmia mitä on rakentanut. En tiedä onko tämä jo tehty, mutta juu. Toisien omista rakennelmista saa tietenkin antaa palautetta järjen kattamana.

Eikun lähettelemään kuvia!

• Okei, kiitos.

• Modernimpi vanhanaikainen talo

Tämä on siis hieman modernimpi vanhanaikainen talo, jonka siis rakentelin aamulla. Sisustasta en kuvaa laittanut, koska se on vielä kesken. Pahoittelut myös huonoista kuvista, koska kiire.

Tässä siis talo :

http://imgur.com/a/2wWa7

• Tein joskus nuo 2 taloa Rautakunta-nimiselle serverille, jossa näin potentiaalia. Täysi floppi siitä sitten tuli.

Tässä kuvassa vihreä talo ei ole minun tekemä. Muut on, mutta hiekkakivinen talo on tosin tehty yhteistyönä Boy_of_Blocksin kanssa. (Tämän kuvan vihreä rakennus on se, johon Boy viittaa tuolla alempana)

• Bannattu

@DatArnoguy

(Se oli rantakunta)

Itekkin rakentelin sinne, sit se vaan suljettiin..

• Juu itekki rakentelin sinne rantakuntaan..mut sit se suljettiin..

• En ole omalla koneella, joten ei ole heti näytettävää, mutta ajattelin vaan sanoa, että Arnon kuvassa vihreä rakennus, on kokonaan minun rakentama.

• Sukutalo Roihussa

• Huonomaineinen henkilö

/\

tuo on hienoin talo amaassa tähän asti jonka olen nähnyt

• Kauan kadoksissa ollut Raistlin saapui takaisin Aurinkomaahan. Hän ei ole täysin entisellään, niin saivat huomata hänen serkkunsa Termesh, Fadass ja Jean_de_Flambeur.
    Nyt hän lepää lukittuna maan uumenissa, salaisessa paikassa, jossa valon voimat voivat elvyttää maankurjan matkalaisen.
    Miksi kaikki on niin dänkkiä? Löytääkö Termesh uuden mantereen? Ja mitä muuta tulee tapahtumaan?
    Paljon kysymyksiä, hyvin vähän vastauksia.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata

Looks like your connection to Maailmanlopun keskustelupalsta was lost, please wait while we try to reconnect.